Перегляд одного допису
Старий 18.03.2017, 09:12   #498
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Зазори в приводі клапанів досить чутливі до температури. Мій власний приклад: при + 3 град. С щуп 0,2 мм в зазор не увійшов, а при + 20 град. С увійшов нормально, тобто, з невеличким зусиллям. Це значить, що при збільшенні температури двигуна зазори в приводі клапанів саме збільшуються, а не зменшується.
Стосовно зменшення зазорів при роботі двигуна на СПБТ. На мою думку, це наслідок не стільки "витягування" клапанів (ще ніхто і ніде не надав результатів заміру "витянутих" клапанів - тільки одні розмови, хоча теоретично це цілком реально), скільки результат зношення робочих поверхонь фасок. Справа в тому, що бензин це складана суміш вуглеводнів і при його згорянні утворюється багато різних органічних сполук, які дещо "змащують" робочі фаски випускних клапанів, тобто, дещо їх зберігають від перегрівання та надмірного зношування (колись цю функцію досить непогано виконували продукти згоряння етилованого бензину). А газ горить значно "чистіше" - у випускних газах немає тих, так би мовити, "брудних" органічних продуктів згоряння, які б захищали робочі фаски від надмірного зношування. До того ж, так як клапани в процесі роботи дещо прокручуються, а проходить це "в суху", то це і спричиняє прискорене зношування робочих фасок і "просідання" клапану. Крім того, свою деструктивно роль відіграє і дещо вищий температурний режим роботи "газованого" двигуна. Тому для збереження робочих фасок, переконаний, "газований" двигун має хоча б 20% часу працювати на бензині.

Востаннє редагував sergio1965: 18.03.2017 о 09:13. Причина: видалення зайвої фрази
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,51713 секунды с 9 запросами