Перегляд одного допису
Старий 19.02.2017, 18:47   #87
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Как беречь двигатель если у вас ГБО

На газу пробіг 29800 км. 90% пробігу - по заміських шосе при обертах двигуна 2500 -2800 об./хв. З моменту встановлення ГБО двічі регулював тепловий зазор: на 4000 км (до встановлення варіатора) та на 8500 км. При другому регулюванні шліфували мені 3 шайби. З тих пір проїхав ще 21300 км і сьогодні вирішив перевірити теплові зазори, причому на абсолютно холодному двигуні - +3 град. С. Результат - Практично всі теплові звори вимагають регулювання. Найгірша ситуація з двома випускними клапанами: в 4-ому циліндрі на одному випускному щуп 0,25 мм не входить, а в 2-ому циліндрі на одному випускному не заходить щуп навіть 0,20 мм. В жовтні минулого року проходив перевірку налаштування ГБО - всі параметри були в нормі. Не весело. Хто що може практично порадити ?
Те, що необхідно шліфувати майже всі шайби - зрозуміло.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 1,28784 секунды с 9 запросами