Перегляд одного допису
Старий 31.12.2016, 11:06   #1
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

При нагріванні всі фізичні тіла збільшуються, а при вистиганні - зменшуються до початкових розмірів. Чи матеріал клапану не підпадає під цей закон фізики, тобто, клапан постійно "росте" ? Тоді, слідуючи цій теорії "постійного росту", поршень колись повинен заклинити в циліндрі ?
Стосовно теорії вигоряння робочих поверхонь сідла та клапана. Я думаю, що це дещо ближче до істини в плані негативного впливу підвищеної температури. А причина, по моєму, в тому, що при вищій температурі робочих поверхонь, на яку вони початково не були розраховані, зменшується механічні характеристики металів (зносостійкість), що призводить до їхнього прискореного зношування.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,33036 секунды с 9 запросами