Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)
При нагріванні всі фізичні тіла збільшуються, а при вистиганні - зменшуються до початкових розмірів. Чи матеріал клапану не підпадає під цей закон фізики, тобто, клапан постійно "росте" ? Тоді, слідуючи цій теорії "постійного росту", поршень колись повинен заклинити в циліндрі ?
Стосовно теорії вигоряння робочих поверхонь сідла та клапана. Я думаю, що це дещо ближче до істини в плані негативного впливу підвищеної температури. А причина, по моєму, в тому, що при вищій температурі робочих поверхонь, на яку вони початково не були розраховані, зменшується механічні характеристики металів (зносостійкість), що призводить до їхнього прискореного зношування.
|