Відповідь: Вольтметр
Не буду казати наскільки потрібний контроль за заряженністю АКБ на бензинках а от для сучасного дизеля він конче потрібен .З власного досвіду: одного разу в дорозі спочатку попробував просто підкачати (мобільним компресором 12 в.) пробиту шину але згодом зхрозумів що дірка надто велика і вирішив поміняти на запаску скориставшись електродомкратом 12 в успішно виконав заміну все це в 11 гр мороз з заглушеним двигуном і з включеною аварійкою . зібравши інструменти в багажник спробував завести двигун але марно , після 3-х більш менш тривалих прокруток я зрозумів що щось не так ... цікаво ,що стартер на мій погляд крутив двигун досить не погано але запускатись той відказувався... Хвилин 5- 10 пройшло поки додзвонився до знайомого майстра в СТО ще хвилин 3-5 побалакили , спробував ще раз і о чудо!!! двигун запустився!!! Очевидно батарея трохи відновилася.з часом .
Справа в тому що для сучасного дизеля потрібні не тільки жваві оберти а ще і необхідні умови при яких відкриються клапани на форсунках. Тому зрозумівши що моя АКБ "підморена" їй вже було понад 4 роки я купив нову і поставив вольтметр (який писав в сусідній темі) для того щоб знати напевно що причина незапуску в АКБ або ж ні.
|