Показать сообщение отдельно
Старый 15.11.2016, 11:04   #43
Лірник
Постоялец
 
Регистрация: 15.04.2010
Адрес: Київ
Возраст: 61
Авто: Туксон СРДІ
Сообщений: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
По умолчанию Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Я не розумію чому така агреся і звинувачення мене в дурості і поганому догляді за машиною...
Проїдь ти 300 000, тоді поговоримо.
Масло я міняв весь час на нашій "клубній" СТО у Кирила через 10 000 - він веде спеціальний журнал із відмітками.
Масло брали виключно "фірмове".
Я звичайно радий за "крутих спеціалістів", які настільки добре розуміються в експлуатації, що у них чек ніколи не загорається, але з клапаном ЄГР проблеми не тільки у мене, а у дуже багатьох власників туксонів і інших теж. Це "штатний геморой" у дизельних двигунів із цим клапаном. Погугли і побачиш.
Ці проблеми - від поганої якості палива. Навіть якщо заправляєшся у перевірених заправщиків. В Україні дуже рідко хто не бадяжить соляру, а восновному везуть уже кончену і бадяжать у кілька етапів.
Якщо пам'ятаєш - торік горіла паливна база БРСМ під Києвом - так вона загорілася якраз від того що бадяжили бензин і солярку і в процесі проскочила іскра в перекачуючому насосі.
Повторюю - прямо на базі.
Так що твої рекомендації гарні, але не в умовах України.
Задай питання чому двигуни із Європи із пробігом 100 000 всередині як нові, а наші - геть спрацьовані.
Я намагаюся заправлятися якісним пальним, але коли їдеш десь у фронтовій смузі, то ніхто не дасть гарантії якості.Хіба забожаться.
Тому звинувачення мене у нерозумінні і халатності відкидаю.
Взагалі не розумію таких постів, коли в тему приходить "авторитет" і всім повідомляє що всі навколо "дєрьмо, а я капитан!"(с)Жванецький.
Лірник вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Пользователь сказал cпасибо:
olegoo (16.11.2016)
 
Время генерации страницы 4.44038 секунды с 9 запросами