12.11.2016, 11:38
|
#985
|
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
Re: Расход газа.
Цитата:
Допис від sergio1965
Якби я налаштовував ГБО, тоді, можливо, мені був би сенс "піаритися" малими витратами СПБТ. А так все реально як є - веду ретельний облік витрачених на паливо коштів, все по чеках із заправок. Якщо взяти за основу витрати СПБТ навіть на 20% більшими за витрати бензину, то у мене мало би бути 8,6 + 20%=10,3 л/100 км СПБТ. Але насправді дещо більше - 10,6 л/100 км, а це +23%. Я б не сказав, що це "по-марсіанськи" мало. Якби було всього на 12% СПБТ більше, ніж бензину, тобто, 9,6 л/100 км, тоді це було б дуже економно.
Правда, у мене є маленький нюанс - у мене модернізовано дросельний патрубок, що дає не тільки кращу розгінну динаміку, а й невелику економію палива. Наприклад, в автомобілях таксі (ВАЗ та Ланос) така модернізація дає близько 1 л економії СПБТ. Це інформація від приблизно сотні таксистів, що їздять з таким дросельним патрубком вже років зо три.
|
Ще додам. Справа в тому, що для згоряння газу, принаймні - СПБТ, потрібно більше повітря, ніж для згоряння бензину: стехіометрія для бензину - 14,7 кг повітря, стехіометрія для СПБТ - 15,6 кг повітря. Покращення наповнення циліндрів двигуна повітрям є досить актуальним для більш повного згоряння будь-якого палива. Якщо паливо згорає більш ефективно, його потрібно трішки менше. Саме збільшенню надходження повітря і сприяє модернізація дросельного патрубка.
|
|
|