Показать сообщение отдельно
Старый 21.10.2016, 10:53   #948
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Регистрация: 20.01.2008
Адрес: Київ
Возраст: 57
Авто: Тойота
Сообщений: 27,196
Сказал(а) спасибо: 3,286
Поблагодарили 6,799 раз(а) в 3,904 сообщениях
По умолчанию Re: DRL (day running light) свет

Цитата:
Сообщение от НВК Посмотреть сообщение
А почему паять нельзя? Я собирался все запаять, чтобы надежнее...
Цитата:
Сообщение от koka-ftp Посмотреть сообщение
ПАЯЛ ПАЯЮ И БУДУ ПАЯТЬ)))
два фактори
1) різна жорсткість приведе до вібраційного пошкодження провідника в місці пайки, спайку слід надійно закріпити до жорсткої поверхні щоб не було вібрації
2) пам'ятаєм про електрохімічний ряд напруг, в вологому середовищі на границі контакту мідь-олово буде електрохімічна корозія по міді і провід просто відлетить, щоб уникнути цього місця пайки захищають цапонлаком або термоклеєм з пістолета

в автомобілебудуванні (також в приладобудуванні, де потрібна вібраційна стійкість) використовують роз'єми, на крайній випадок - надійна скрутка
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC вне форума   Ответить с цитированием Вверх
4 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dimych (21.10.2016), KVAn (21.10.2016), olegoo (25.10.2016), Юрий М (21.10.2016)
 
Время генерации страницы 0.23694 секунды с 9 запросами