Прийшла черга і до моїх задніх ступічних ,загудів правда правий задній але було прийнято рішення міняти обидва
Нажми для просмотра всего текста
заказав в неті SKF по 850 за один прислали оперативно але не SKF а КВС КОРЕЯ хоча коробка SKF і даже інструкція ескаефовська першою думкою було відправити назад але після перемовин з продавцем і його завіряннями що це ескаефівське замовлення на заводі в Кореї і мовляв зараз це цілком звичне явище рішив звернутись до "гугеля" і знайшов багато таких випадків і на російському форумі також описаний такий випадок ,власне вирішив їх таки ставити.
Ставив сам підготувавши оправку труба діам 75 мм довжиною 100 мм для запресовки нового підшипника ,шпильку (250 Х М20) для запресовки ступиці і кусок труби діам .108 довжиною 170 мм для випресовки старого підшипника,вона використовується як опора. ще в гаражі є саморобний прес рама з швелера №16 і гідравлічний домкрат (5 тн) .
При запресовці власне самої ступиці потрібно діяти обережно щоб не розполовинити підшипник також потрібні шайби .стопорні кільця поставив старі так як вони виявились міцніші і масивніші ніж ті що прийшли комплектом .Також попутно поміняв тормозні барабани і колодки які були придбані ще два роки назад . на роботу було втрачено пів дня субботи і пів дня неділі (хоча можна все зробити за день робити краще на ямі бо відкручувати кулак ступиці краще з ями. гайки затягува без динамометричного ключа плече 65 см (бо довшої труби не знайшлось в гаражі ) і вага 31 кг (для метрової труби потрібна вага 20 кг , плече звісно повино бути в горизонті . роботою задоволений все зробив якісно все перечистив підфарбував деталі стояносного тормозу все що потрібно змастив. ну і заощадив мінімум 1000 гр. після пробігу 500 км провірю затяжку ступічної гайки.О, саме головне !!для випресовки ступиці з кулака використав три півдюймових трубки (зовнішній діам. 21 мм)довжиною по 150 мм які вставляються в отвори в ступиці і виконують роль опори бо кулак не так просто вперти на пресі .