Усім привіт!
Є питання — не впевнений, що по індикатору 4wd, але симптоми видно саме по ньому. Проблема, скоріше за все, не в індикаторі. Шукаю підказки.
Стоїть індикатор 4wd, стоїть перемикач 4wd/2wd/auto. Іноді спостерігаю неприємні речі.
Сідаю, заводжу, починаю їхати. Іноді індикатор працює ніби некоректно — оберти до двох тисяч, їду по прямій, але індикатор (у режимі auto) нічого не показує. Якщо — не змінюючи напрямку й режиму — перемикнути на 2wd, починає світитися індикатор 2wd, за всіма відчуттями (умовно кажучи) їду саме на 2wd. Перемикаю на auto — починає працювати індикатор блокування муфти.
Іноді допомагає проїхати поворот чи посмикати кермом праворуч-ліворуч .)
При цьому якщо їду в режимі auto, але «індикатор не працює» — «відчуття» трохи інші, ніж якщо він «працює». Пишу «[не] працює» в лапках, бо відчуття справді інші, і тому я вірю, що індикатор показує реальну картину (сигнал на муфту, точніше, відсутність).
Те, що посмикування кермом допомагає, натякає на глюки з датчиком повороту керма?
А те, що «відчуття інші» — трохи й лякає .)
Коли їду на auto, але «індикатор не працює» — «ніби гірше тягне», «трохи десь торохтить» — я перепрошую, я справді погано знаю свою машину .)
Взагалі кажучи, на чистому 2wd на обертах нижче 1.5тис відчуття в мене також трохи інші, ніж на [працюючому] 4wd.
Тобто, власне, куди бігти й що в першу чергу дивитися.
Усім дякую
Треба на планове ТО, тому… порадьте
ps. Мало того, мені здається, що такі глюки були й без індикатора та перемикача режимів, тоді були десь такі самі «відчуття» від їзди, тільки тоді не було «індикатора проблеми».
pps. Краще продублювати у «4WD Трансмиссия»?