Перегляд одного допису
Старий 15.03.2016, 13:32   #1104
dor
Пользователь
 
Реєстрація: 04.09.2013
Звідки Ви: Київ
Авто: Tuscon 2.0 CRDi 5mt 4wd
Дописи: 90
Сказал(а) спасибо: 38
Поблагодарили 19 раз(а) в 14 сообщениях
Типово Re: Индикатор 4WD в слот для визитных карточек

Усім привіт!

Є питання — не впевнений, що по індикатору 4wd, але симптоми видно саме по ньому. Проблема, скоріше за все, не в індикаторі. Шукаю підказки.

Стоїть індикатор 4wd, стоїть перемикач 4wd/2wd/auto. Іноді спостерігаю неприємні речі.

Сідаю, заводжу, починаю їхати. Іноді індикатор працює ніби некоректно — оберти до двох тисяч, їду по прямій, але індикатор (у режимі auto) нічого не показує. Якщо — не змінюючи напрямку й режиму — перемикнути на 2wd, починає світитися індикатор 2wd, за всіма відчуттями (умовно кажучи) їду саме на 2wd. Перемикаю на auto — починає працювати індикатор блокування муфти.

Іноді допомагає проїхати поворот чи посмикати кермом праворуч-ліворуч .)

При цьому якщо їду в режимі auto, але «індикатор не працює» — «відчуття» трохи інші, ніж якщо він «працює». Пишу «[не] працює» в лапках, бо відчуття справді інші, і тому я вірю, що індикатор показує реальну картину (сигнал на муфту, точніше, відсутність).

Те, що посмикування кермом допомагає, натякає на глюки з датчиком повороту керма?

А те, що «відчуття інші» — трохи й лякає .)

Коли їду на auto, але «індикатор не працює» — «ніби гірше тягне», «трохи десь торохтить» — я перепрошую, я справді погано знаю свою машину .)

Взагалі кажучи, на чистому 2wd на обертах нижче 1.5тис відчуття в мене також трохи інші, ніж на [працюючому] 4wd.

Тобто, власне, куди бігти й що в першу чергу дивитися.

Усім дякую

Треба на планове ТО, тому… порадьте

ps. Мало того, мені здається, що такі глюки були й без індикатора та перемикача режимів, тоді були десь такі самі «відчуття» від їзди, тільки тоді не було «індикатора проблеми».

pps. Краще продублювати у «4WD Трансмиссия»?
dor зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,61295 секунды с 9 запросами