Цитата:
Допис від nik
Хтось практикував з утепленням акума на зиму?
|
Температуру під капотом визначає двигун. Під час стоянки на морозі двигун за 3-4 години охолоне до мінусових температур. І акумулятор разом із ним. Ніяке утеплення не втримає тепло протягом 8-12 годин. Хіба що підігрівний чохол, якщо поруч є 220 Вольт.
Офф:
Нажми для просмотра всего текста
коли я працював на телецентрі і не мав своєї машини, я поцупив для товариша-волговода підігрівний чохол від старої (великої) французької телекамери. 130 Вольт/1,6 Ампер. Частину чохла товариш поставив під кришку картера, частину під акумулятор. Ще був підігрівний щуп (12 Вольт) і два резистори ПЭВ на карбюраторі. З вечора товариш кидав кабель з вікна 2 поверху, за півгодини до виїзду подавав напругу через трансформатор. Конектор був під крилом. Проблем із зимовим запуском не було ніколи.