Вот нашел на неавтомобильном форуме:
Інструкція по виведенню машини в неробочий стан у військовий час, з швидким поверненням коли потрібно.
Варіантів багато і кожен може вибрати собі той який найбільше підходить.
Для всіх типів бензинових двигунів:
1. Замінити робочу АКБ на неробочу або розрядити АКБ так щоб вона не могда прокрутити стартер - перед тим машину поставити так щоб її тяжко було попхати.
2. поміняти свічні дроти на 2 і 3 циліндрах місцями - скільки б машину не пхали буде стріляти пчихати і навіть як заведеться їхати не буде.
3. спустити рідину з системи зчеплення і тормозу - машина не буде ні тормозити ні неможливо буде включити передачу - потім рідина заляєтся прокачаеться і все стане на місце - тільки на це треба час - на війні часу немає.
4. витягнути реле бензонасоса, або поміняти на неробоче, або зіпсувати реле, а на кухні заховати робоче.
5. В машинах з механічним бензонасосом - зняти бензонасос витягнути шток між двигуном і бензонасосом потім поставити бензонасос на місце - шток заховати на кухні.
6. У машинах де є трамблер витягнути трамблер і переставити його на 180 град на шестернях -
А. Для машин з повним інжектором додатково до всього що раніше було написано:
1. розрядити АКБ до 8-9в. У багатьох типах машин бортовий компютер про напрузі меньше 11в блокує запуск двигуна.
2. Знайти датчик положення колінвала зняти з нього розйом і надіти його так щоб не було контакту. За звичай датчик знаходиться в низу двигуна і до нього тяжко добратися зразу. можна розрізати один дріт з датчика і замотати ізолентою. потім дріт срутиться і все стане на місце. Без цього датчика двигун не заведеться.
3. поставити завідомо неробочі 2 - 3 свічки - машина буде пчихати дьоргатися, але не поїде - робочі на кухню
4. скинути розйом з бортового компютера так щоб не було контакту а розйом стояв на місці.
5 На педалі газу відключити розєм електронного регулювання газу.... можна скинути роз"єм і на дросельній заслонці так щоб не було контакту - паралейно розібрати панель приладів і відключити лампочку CHEK. щоб не видно було що є якась поломка.
Для дизельних двигунів.
А . З ТНВД
1. - завоздушити сам ТНВД.
2. Знайти клапан- глушилку він стоїть на ТНВД і рорізати дріт до нього - замотати ізолентою і заховати розрізану частину.
3. Збити кут вприску - послабивши болти на кріпленні ТНВД. - саме надійне і саме незамітне.
Б. З насос форсунками.
1. відключити датчик колінвала.
2. Зіпсувати або замінити реле паливного насосу.
3. Зробити маніпуляції з розємами бортового компютера як для інжекторних бензинових машин.
4. Зробити маніпуляції з розємами на двох трьох насос форсунках, або на насосі високого тиску.
Кожний може вибрати що йому підходить - тільки краще зробити пару відключень.