Вчора заміряв зазори клапанів, тепер куплю або обміняю шайби клапанні наступних номерів або розмірів:
треба
22227-23610 Т=2,10
22227-23611 Т=2,11
22227-23612 Т=2,12
22227-23613 Т=2,13
22227-23614 Т=2,14
22227-23615 Т=2,15
22227-23616 Т=2,16
22227-23617 Т=2,17
22227-23618 Т=2,18
22227-23619 Т=2,19
22227-23620 Т=2,20
22227-23621 Т=2,21
22227-23622 Т=2,22
22227-23623 Т=2,23
22227-23624 Т=2,24
22227-23640 Т=2,40
22227-23641 Т=2,41
22227-23642 Т=2,42
22227-23643 Т=2,43
зайві на обмін
22227-23629 Т=2,29
22227-23630 Т=2,30
22227-23631 Т=2,31
22227-23632 Т=2,32
22227-23634 Т=2,34
22227-23638 Т=2,38
П.с. чекаю пропозицій можна нові і б/у
Коротко сам процес. Те що не описано в підручнику---Як повернути шків? Зняти переднє праве колесо і через отвір у правому бризговику двигуна, торцева головка на 22, за болт кріплення шківа повертати по годинниковій стрілці.

Щоб поміряти зазори треба щуп, а краще делька з різним кроком.
Нагадаю. Номінальний зазор для впускного клапана становить 0,17-0,23 мм, для випускного -0,25-0,31 мм.
Мої. Випускні зазори від 0,08 до 0,25 мм, з восьми тільки один в нормі, тобто 0,25мм. Стоять шайби 2.28, 2.29, 2.32, 2.34.
Впускні від 0,18 до 0,25, при чому з восьми були два по 0.25 , тобто понад норми. Стоять шайби 2.21, 2.30, 2.31, 2.33, 2.38.
Як бачимо регулювати треба не тільки випускні.

Виймання шайб. Зі спец інструментів , що треба :
1)набір дрібних викруток ( підчепити шайбу), або щось гостре і довге, наприклад шило
2)крупніша викрутка, щоб надавити нею на штовхач клапана
3)магніт телескоп

4)щуп--- чим дрібніший крок, тим краще
Процедура виймання шайб не складна, але краще це робити у двох, один викруткою давить на штовхач клапана, а другий шилом через паз піддіває шайбу і магнітом її дістає.
Мотор чистий --- ARAL рулить.

ВАЗовську приспособу, як пише книжка---імхо не рекомендую.

Всіх зі святами і рекомендую хто зволікає перевірити зазори негайно, особливо в кого ГБО.