Перегляд одного допису
Старий 12.12.2013, 09:22   #116
Toljanos
Аксакал
 
Аватар для Toljanos
 
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Поломка переключения направления обдува.

Не треба нігтями нічого гризти!
На випадок, якщо актуатор не крутить включіть режим обдувава на лобове. І просовуйте руку до актуатора. Там рукою допоможіть пластмасовій направлячій прокрутитись проти годинникової стрілки.
Вуаля! І дує на лобове. Щоб переключити в інший режим необхідно крутити за годинниковою стрілкою.
Обдув лобового - крайнє положення.

В мене залипає заслонка, котра відкриває потік повітря на ноги. Інколи від того, що актуатор її толкає вона вдаряється об щось. Можливо проблема навіть не в залипанні, а в тому, що механізм в якомусь місці стерся і пластмасова направляюча не може перенаправити заслонку.
Toljanos зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 1,08904 секунды с 9 запросами