Перегляд одного допису
Старий 25.08.2013, 00:05   #77
Chelavek
Новичок
 
Реєстрація: 10.06.2013
Звідки Ви: Чернівці
Авто: Tucson 2.0 CRDi 4WD AT
Дописи: 6
Сказал(а) спасибо: 2
Поблагодарили 3 раз(а) в 1 сообщении
Типово Re: Чип-тюнинг от ADACT Performance Center

Рекламные ссылки:
Доброго дня всім!

Ось і я чіпанув свого Туксончика.
Начитався на форумі відгуків про результати чіп-тюнінга і довго не думаючи вирішив теж додати потужності своєму авто, а якщо ще й при цьому економія на паливі вийде, то не так вже й шкода витрачених грошей.

Так склалось, що зібрався я в Одесу на відпочинок і трохи по роботі. То думаю - а чого б вбити не двох зайців, а відразу трьох.

Зідзвонився з Генадієм, домовився на день і годину. Приїхав. Спочатку, як і описано, провели діагностику. Виявилось, що у мене не критично, але все ж трохи не вірно працює датчик масової витрати повітря (ДМРВ). Через це в двигун подається більше повітря ніж потрібно. Вихід - не затягувати, а замінити датчик, інакше чим далі - тим слабшою буде тяга. Та й розхід палива, який визначається комп'ютером буде не вірний.
З усім решта діагностика показала, що гаразд, а значить перешкод для чіп-тюнінга немає.

Завантажили мою прошивку і відправили її за кордон. Часу пройшло хвилин 15 і калібровщик з ADACT Performance Center вислав модифіковану прошивку назад. Як виявилось, під характеристики мого авто, була вже готова прошивка (випробувана не на одному авто і наче б то одна з найкращих робіт їхнього калібровщика - сподіваюсь так і є).
Залили. Поїхав випробувати. Скажу так: не очікував. Я не думав, що я настільки відчую різницю між авто яке було і яке стало. Педаль стала чутливішою, обертовий момент на низьких обертах виріс - авто стало жвавіше, переключення передач (автомат) стало менш відчутним. При кікдауні розгін почав відбуватись швидше і плавніше (дісно зменшилась турбояма).

Про різницю витрати палива зараз сказати важко. До чіп-тюнінга комп показував в середньому 8л по трасі. Рельний розхід по залитій солярці не міряв. По дорозі назад з Одеси заміряв кількість витраченого палива від горла до горла. Заправлявся на ОККО звичайним дизелем-євро. Всю дорогу 700 км працював кондюк на середній потужності і температурі 23 градуси. Реальний розхід 7,9л, комп показав 6,4л. ХЗ чому така різниця, можливо дійсно розходомір повітря дає такий глюк.

Також на трасі відчув, що авто стало легше підійматись на затяжні підйоми, не скидує на нижчу передачу.

Загалом поведінкою свого "оновленого" авто повністю задоволений. Генадій все толково пояснив. Хочу подякувати за поради і за роботу!
Chelavek зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Poshtarik (26.08.2013), SERJ-35 (25.08.2013), Stranger S12 (26.08.2013)
 
Время генерации страницы 2,04291 секунды с 9 запросами