Перегляд одного допису
Старий 24.03.2013, 19:37   #15
Toljanos
Аксакал
 
Аватар для Toljanos
 
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
Восклицание Відповідь: Разрядка аккумулятора.

Тестером (вольтметром) все перевірив, виявляється, що напруга перед мозгами машини і після відрізняється на 1-2 Вольта.
При заведеній машині на акум подає 14,8 В, а на OBD 13,2 В.
При повній нагрузці (світло + противотуманки передні і задні+ клімат на всю+ аварійка+ обігрів скла переднього і заднього) на акум 12,5 В, а на OBD 10,2 В.
На заглушеній акум показує 13,3 В, а OBD 12,2 В.
Заміри точні, 3-ма апаратами перевіряв
Думаю, що це пов’язано з тим, що мозги потребують більш стабільний струм і ще його понижають на виході.
Зате тепер заспокоївся, що все норм.
Toljanos зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,82740 секунды с 9 запросами