Перегляд одного допису
Старий 02.02.2013, 23:26   #1
Toljanos
Аксакал
 
Аватар для Toljanos
 
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
Печаль Лопнув ремінь агрегатів.

Сьогодні виїзджаю і розвертаючись на дорозі почув як щось захрустіло , зразу руль перестав крутитись, думаю "вафель гідрику". Вийшов чи нічого не тече, та вроді нє...
Завожусь знову (з дороги машинку ж треба забрати), а вона і не тормозить...
Віддкриваю капот а мій ремінчик скомканий :


Порвало його по повній, чого б це? лише 57 тис. пробігу. Щоправда зсередини потрісканий.
Далі не заводячись мене відтягнули додому, побоявся сам їхати, помпа на скільки пам’ятаю працює від цього ремня.
Думав з ГРМ тянути десь до 80 тис., вже передумав , скоро поміняю
Чим чревато, що ремінь сам порвався?
На скільки розумію разом з ремнем треба буде поміняти направляючий і натяжний роліки, чи як?
Буду вдячний, якщо хтось підкине коди детальок і для ГРМ заміни теж.
Порекомендуєте брати оригінал чи замінник якийсь?
Toljanos зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 1,02453 секунды с 9 запросами