Перегляд одного допису
Старий 09.11.2012, 14:25   #134
Lana CK
Старейшина
Партнер клуба
 
Аватар для Lana CK
 
Реєстрація: 30.08.2010
Звідки Ви: Киев
Авто: 2Н
Дописи: 1.089
Сказал(а) спасибо: 169
Поблагодарили 1.089 раз(а) в 405 сообщениях
Типово Re: СК "АХА страхование"

У нас запустили ТЕЛЕУРЕГУЛИРОВАНИЕ

Інноваційна послуга для клієнтів АХА з якісно новим рівнем обслуговування, що не має аналогів на страховому ринку України.

ПРОСТІ КРОКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВИПЛАТИ:

• Для подання заяви про настання страхового випадку більше не потрібно їхати до офісу страхової компанії! Відтепер достатньо зателефонувати до Контакт-Центру з 9-00 до 18-00 за телефонами:
272 з мобільного (за тарифами мобільного оператора),
0 800 30 272 3 (безкоштовно з мобільних та зі стаціонарних телефонів в межах України) або
+38 044 272 0 272 (зі стаціонарних, мобільних телефонів, а також для дзвінків з-за кордону).
Увага! Для реєстрації заяви приготуйтеся назвати оператору номер Вашого договору страхування.

• Оператор Контакт-Центру сформує заяву про настання страхової події, надасть вичерпну консультацію щодо подальших дій та, в разі необхідності, направить представника АХА для здійснення огляду та отримання всіх необхідних документів.

• Скористайтеся зручною для Вас можливістю передати документи до страхової компанії:
поштою, кур`єрською службою доставки, через СТО-партнер, сайт компанії http://axaukraine.com/; http://vyplaty.axa-ukraine.com/ або відіслати на нашу електронну адресу: claims@axa–ukraine.com. Заощаджуйте Ваш час на візити до офісу!

• Дотримуйтесь рекомендацій оператора щодо направлення на СТО. АХА гарантує швидке та якісне обслуговування та контролює якість ремонту на партнерській мережі СТО за програмою: «СТО по вибору Страховика». Звертаємо Ваш увагу, що в будь-якому разі, вибір СТО здійснюється, виходячи з умов Вашого договору страхування.

• Працівники партнерських СТО оглянуть та сфотографують автомобіль, приймуть всі необхідні документи, повідомлять та узгодять з Вами термін проведення відновлювального ремонту.

ЯКІ ДОКУМЕНТИ ТРЕБА МАТИ ПРИ СОБІ
Під час візиту до СТО або зустрічі з представником АХА необхідно при собі мати:
• договір страхування;
• паспорт, ідентифікаційний номер страхувальника, власника автомобіля, заявника, водія (якщо це різні особи);
• технічний паспорт автомобіля;
• довідку компетентних органів (у разі наявності);
• водійське посвідчення (водія – учасника ДТП);
• інші документи, які були зазначені оператором Контакт-Центру.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Час роботи Контакт-Центру з понеділка по п’ятницю з 9-00 до 18-00.
У неробочі часи Контакт-Центр працює виключно для інформаційної та технічної підтримки Страхувальників під час настання страхової події.
__________________
(050) 384-O6-93, СК "АХА страхование"
Lana CK зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Poshtarik (09.11.2012), Tabbycat (09.11.2012), VIC (09.11.2012)
 
Время генерации страницы 0,81713 секунды с 9 запросами