У нас запустили ТЕЛЕУРЕГУЛИРОВАНИЕ

Інноваційна послуга для клієнтів АХА з якісно новим рівнем обслуговування, що не має аналогів на страховому ринку України.
ПРОСТІ КРОКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВИПЛАТИ:
• Для подання заяви про настання страхового випадку більше не потрібно їхати до офісу страхової компанії! Відтепер достатньо зателефонувати до Контакт-Центру з 9-00 до 18-00 за телефонами:
272 з мобільного (за тарифами мобільного оператора),
0 800 30 272 3 (безкоштовно з мобільних та зі стаціонарних телефонів в межах України) або
+38 044 272 0 272 (зі стаціонарних, мобільних телефонів, а також для дзвінків з-за кордону).
Увага! Для реєстрації заяви приготуйтеся назвати оператору номер Вашого договору страхування.
• Оператор Контакт-Центру сформує заяву про настання страхової події, надасть вичерпну консультацію щодо подальших дій та, в разі необхідності, направить представника АХА для здійснення огляду та отримання всіх необхідних документів.
• Скористайтеся зручною для Вас можливістю передати документи до страхової компанії:
поштою, кур`єрською службою доставки, через СТО-партнер, сайт компанії
http://axaukraine.com/;
http://vyplaty.axa-ukraine.com/ або відіслати на нашу електронну адресу:
claims@axa–ukraine.com. Заощаджуйте Ваш час на візити до офісу!
• Дотримуйтесь рекомендацій оператора щодо направлення на СТО. АХА гарантує швидке та якісне обслуговування та контролює якість ремонту на партнерській мережі СТО за програмою: «СТО по вибору Страховика». Звертаємо Ваш увагу, що в будь-якому разі, вибір СТО здійснюється, виходячи з умов Вашого договору страхування.
• Працівники партнерських СТО оглянуть та сфотографують автомобіль, приймуть всі необхідні документи, повідомлять та узгодять з Вами термін проведення відновлювального ремонту.
ЯКІ ДОКУМЕНТИ ТРЕБА МАТИ ПРИ СОБІ
Під час візиту до СТО або зустрічі з представником АХА необхідно при собі мати:
• договір страхування;
• паспорт, ідентифікаційний номер страхувальника, власника автомобіля, заявника, водія (якщо це різні особи);
• технічний паспорт автомобіля;
• довідку компетентних органів (у разі наявності);
• водійське посвідчення (водія – учасника ДТП);
• інші документи, які були зазначені оператором Контакт-Центру.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Час роботи Контакт-Центру з понеділка по п’ятницю з 9-00 до 18-00.
У неробочі часи Контакт-Центр працює виключно для інформаційної та технічної підтримки Страхувальників під час настання страхової події.