Перегляд одного допису
Старий 06.08.2012, 11:39   #2
Тушелюб
Старейшина
0017
 
Аватар для Тушелюб
 
Реєстрація: 11.09.2008
Звідки Ви: Львів
Вік: 66
Авто: TUCSON 2.0 МКПП бензин
Дописи: 1.324
Сказал(а) спасибо: 237
Поблагодарили 333 раз(а) в 159 сообщениях
Типово Re: Лопнул ремень ГРМ

Рекламные ссылки:
Вітання усім .

Не за горами ТО 60. Щоб потім без тижби, вирішив наперед запастися ремнем ГРМ та роликами. Але позаяк не таке воно вже все дешеве, то маю питання.

Неодноразово вище звучало слово "контроль" ремня. Отож, чи може майстер на СТО відкривши кришку двигуна визначити стан ремня і роликів? За логікою юзера - якщо ремінь відкрутивши 60 тк залишився в хорошому стані, то він є апостеріорі якісним і його подальше використання є менш ризикованим, аніж установка нового ремня, якість якого ще треба доводити практикою.

А яка тут логіка профі ?
Тушелюб зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 6,83457 секунды с 9 запросами