Цитата:
Допис від Тушелюб
... Ну і кому тепер вірити ? ...  .
|
Найкраще собі

.
Вертався в п"ятницю з Рави-Руської до Львова. Новеньку трасу до Євро лише пів-року як закінчили - лялька - їдеш, як по столі. Майже штиль при +9 град. Пасмурно з деколи легенькою мжичкою. А-92 Укрнафта. Зимова гума. Один в машині без грузу. Машина не чіпована. Транспорту на дорозі мало. Рельєф практично плоский. Нікуди не кваплюся. Вирішив перевірити на собі.
50 км/год ~ 5.9 л/100км
60 ~ 6.2
80 ~ 7.9
100 ~ 9.0
Показники (можливо крім останнього) багатократно перевірені. Тобто розхід багатократно відхилявся в обидва боки на 0.1 л/100км (швидкість +- 3 км/год, спуск/підйом, тощо). Останній показник (для 100км/год) вимірювався вже ближче до Львова, тому пологі участки без перешкод стали дещо коротшими. Хоча інтервалу 8.9-9.1 л/100км, здається, все ж можна довіряти. Втім, більше зростання розходу між 60-80, аніж між 80-100 викликає деякий подив.
P.S. Щодо квадратичної залежності опору повітря від швидкості, то його вплив починає бути переважаючим вже після 100 км/год, до цього в основному впливає тертя в двигуні та об дорогу.
Щодо сажі на свічках - то самі свічки дешеві у порівнянні з бензином. Хіба що то якось двигуну шкодить. В принципі я давно хотів спитатися в гуру:
наскільки то вредно (чи ні) їздити "в натяг" ???