Перегляд одного допису
Старий 31.01.2012, 14:20   #15
Vik-440
Активист
0114
 
Аватар для Vik-440
 
Реєстрація: 19.10.2008
Звідки Ви: Київ, Березняки
Вік: 45
Авто: Tucson 2.0 4WD МТ 2008г.
Дописи: 5.000
Сказал(а) спасибо: 1.817
Поблагодарили 570 раз(а) в 424 сообщениях
Типово Re: Ветка нереализованных идей

Цитата:
Допис від beleg85 Переглянути допис
Нормально будут работать, от других авто встроенный подогрев именно с помощью резистора сделан, правла внутри корпуса форсунки.
А мы возьмем 10-ток 1 -ватных резюков сделаем сумарную мощность чуть меньше и тогда они будут работать долго, если грамотно их установить.
Резисторів чи резистивних елементів?
Згідно теорії, якщо резистор гріється, значить він невірно підібраний... Якщо мова про десяток 1-ватних резисторів, тоді тобі треба давати біля 10Вт, що при 12В складе 0,85 Ампера на кожну форсунку...

А чим ніхромова проволка не підходить замість резистора? Вона не боїться тряски, стійка до температури (на відміну від резистивного напилення на керамічній основі) - і також можна дати той самій струм.... Обмотавши навколо фосунки і зверху дати теплоізоляцію все тепло на форсунку віддаш і не потрібно гріти 100грам кераміки...
Vik-440 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 2,27001 секунды с 9 запросами