1. Блок має 6 контактів роз'єму:
- Корпус - кидаємо на масу
- +12В - підводимо живлення, Андрій брав з зони запобіжників, відключається з витяганням ключа
- ЕСМ - з цього контакту заживляємо блок ЕСМ. Коли відімкнути живлення цього блоку, 4ВД стає 2ВД. Більш детально про кольори та суть питання можна подивитись у цій темі...
- Кнопка - замикаючи цей контакт на корпус, ми керуємо блоком. За варіантом що обрали більшість, короткочасні натискання перемикають по черзі режими 2ВД та АВТО. Якщо тримати кнопку довше 3 секунд, вмикається режим 4ВД, незалежно від того в якому режимі ви були. Так само якщо ви натиснете короткочасно кнопку будучи у режимі 4ВД - ввімкнеться режим АВТО.
- Індикація - на даному контакті з'являється "маса" коли вмикається режим 2ВД. Струм до 200 мА.
- 4ВД - на даному контакті з'являється "маса" коли ви обираєте режим 4ВД.
При монтажі блоку, провід що іде від кнопки "4WD lock" на блок ЕСМ розрізається. Кінець з сторони кнопки заводиться на на контакт "кнопка", а кінець з сторони ЕСМ на контакт 4ВД. Для того щоб кнопка "4WD lock" стала не фіксованою, її розібрали і дістали з середини пружинку, за конфігурацією схожу на скріпку від степлера.
Індикацію Андрій завів на кнопку "СЕТ" на передній панелі, просто підімкнувши провід до одного з контактів роз'єму для круїз-контролю.
Конкретно кольорів проводів я не бачив, оскільки пробували не заважати Андрію
а можна і тут почитати, але думаю що можна до нього подзвонити і запитати. У будь-якому випадку рекомендую перевірити проводи тестером.
п.с. Про схему не зовсім зрозумів - потрібна електрична принципова блоку чи інтеграції в авто?
Якщо інтеграції, то тут гарно все видно,
тільки номера контактів блоків різні! і живлення можна брати з FUSE 33 (рекомендую), оскільки у блоці є енергонезалежна пам'ять останнього стану.