Перегляд одного допису
Старий 30.11.2010, 20:59   #62
Gonzo
Старожил
 
Аватар для Gonzo
 
Реєстрація: 04.08.2010
Звідки Ви: м.Львів-м.Новояворівськ
Вік: 44
Авто: Tucson 2.0 4WD МТblue ГБО
Дописи: 519
Сказал(а) спасибо: 116
Поблагодарили 169 раз(а) в 98 сообщениях
Типово Re: Отогрев автомобиля зимой и утренний старт

Рекламные ссылки:
Цитата:
Допис від voyager Переглянути допис
кто подскажет температура замерзания летней соляры? У нас вроде еще в городе нету зимней соляры а ездить както нада....
И температуру передают сегодня -10 а завтра до -21.
Сегодня на летней при -8 завелся с полтыка, но как завтра при -20 незнаю.... добавил антигеля хадо там написано до -22 на летней соляре, хотьбы прокатило...
тут хотів би дещо уточнити! Можливо комусь відомо а комусь і ні - сам антигель (який не дає утворюватись парафіну) починає кристалізуватися при температурі -12 по цельсію (свої властивості він набуває тільки після змішування з соляркою) Але й тут як і з тосолом чи антифризом (хто як полюбляє) діє правило пропорції "головне не переборщити".
До чого я веду? Суть в тому що якщо пише "дизель зимовий" і це насправді так! тоді він повинен містити вже частину якогось аналогічного антигелю, тим самим додаючи до пального придбаний антигель і заливаючи його згідно інструкції ви можете перевищити рекомендовану концентрацію антигелю (а він замерзає як я уже писав при -12) й замість того щоб понизити температуру замерзання ви підвищите її.Так що будьте обережні, так як усі інструкції до них пишуться для палива яке не містить додатків для запобіганню утворенню парафіну.
Являюсь продавцем таких товарів (були у нас такі курйози)
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Gonzo зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,32765 секунды с 9 запросами