Цитата:
Допис від Andrew
Шановні, виникло декілька запитань:
1.Як правило всі чіпують під певний тип палива,наприклад А92,А95...газ.
В цьому зв,язку питання:"А якщо, я часом вирішу перейти на інший тип палива,доставити газ?
Наскільки гіршими будуть параметри,відносно штатної прошивки в такому випадку?"
2.І друге запитання,яке витікає з першого:
"Маємо штатну прошивку 2007 року,універсальну в свому роді...бо гарантується нормальна робота двигуна на А92 і вище.
В моєму розумінні,така універсальність зумовленна тим,що ЄБУ аналізує покази датчиків роботи двигуна і використовуючи таблицю данних прошивки,підстраюється під ці параметри до оптимального.Що робить в такому випадку нова прошивка...просто "доточена" на певний вид палива,чи на інші тип палива теж впливає?
3.І третє питання,до тих хто досконало вивчав роботу нашого ЄБУ.
"Чи є у нас так зване "Обучаємое ЭБУ" -тобто використовуються не тільки данні стартової таблиці ПЗУ,а й данні накопиченні в результаті єкплуатаціі авто (до відключення аккуму) в ОЗУ?"
|
1. Желательно сразу делать под определеный вид топлива. Хотя с нашими качествами топлив сложно определиться, потому я в отличии от коллег немцев ( у них с топливом проще - есть пару видов и они четко соответствуют определенному октановому числу) всегда учитываю небольшой разброс. При переходе на другой вид топлива с тюненой прошивкой однозначно хуже от штатной не станет.
2. Новая прошивка, а точнее программа управления двигателем, делает точно то же что и старая - управляет двигателем автомобиля.
3. Обучаемый ЭБУ? - есть такое в Туксонах. Хотя смотря что под этим подразумевать. Это память временных значений параметров двигателя, топлива, стиля езды с учетом калибровочных таблиц. Она кстати не сбрасывается при снятии клеммы аккумулятора так как записывается процессором в флеш - энергонезависимую память.