КПК

Показати повну версію : Приказ №534


Dyakon
25.11.2008, 11:34
13.10.2008 N 534

Про затвердження Порядку здійснення контролю
за технічним станом колісних транспортних засобів
під час їх експлуатації



В частности,

2. На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені
КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності,
крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та
аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних
представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих,
що рухаються в колонах.

Вступает в силу с 28.11.2008

полный текст [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

А вот что будут проверять:


(а) гальмова система та її складники
(b) система випуску
(с ) вміст СН/димність випускних газів дизельного двигуна
(d) вміст СО (паливо: бензин, природний газ або зріджений нафтовий газ
(e) рульове керування та його складники
(f) зовнішні світлові прилади та сигналізації
(g) колеса/шини
(h) підвіска (видимі дефекти)
(і) шасі (видимі дефекти)
(j) переобладнання
(k) інші недоліки (згідно з підпунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, затверджених постановою КабінетуМіністрів України від 10.10.2001 N 1306(із змінами))

31.4.7. Інші елементи конструкції:

* а) немає передбачених конструкцією транспортного засобу стекол, дзеркал заднього виду;
* б) не працює звуковий сигнал;
* в) встановлено на скло додаткові предмети або нанесено покриття, які обмежують оглядовість з місця водія, і погіршують його прозорість.
Примітка. На верхній частині вітрового скла автомобілів і автобусів можуть бути прикріплені прозорі кольорові плівки. Дозволяється застосовувати тоновані стекла (крім дзеркальних), світлопропускання яких відповідає вимогам ГОСТ 5727–88. Дозволяється застосовувати занавіски на бокових вікнах автобусів;
* г) не працюють передбачені конструкцією замки дверей кузова або кабіни, запори бортів вантажної платформи, запори горловин цистерн і паливних баків, механізм регулювання положення сидіння водія, аварійні виходи, пристрої для приведення їх у дію, привід керування дверима, спідометр, тахограф, пристрій для обігрівання і обдування скла;
* ґ) зруйновано корінний лист або центральний болт ресори;
* д) зіпсовано тягово-зчіпний або опорно-зчіпний пристрій тягача і причіпної ланки у складі автопоїзда, а також передбачені їхньою конструкцією страхувальні троси (ланцюги). Є люфти в з'єднаннях рами мотоцикла з рамою бокового причепа;
* е) відсутній передбачений конструкцією бампер або задній захисний пристрій, грязезахисні фартухи і бризковики;
* є) відсутні:
o медична аптечка з нанесеними на неї відомостями про тип транспортного засобу, для якого вона призначена, — на мотоциклі з боковим причепом, легковому, вантажному автомобілі, колісному тракторі, автобусі, мікроавтобусі, тролейбусі, автомобілі, що перевозить небезпечний вантаж;
o знак аварійної зупинки (миготливий червоний ліхтар), який відповідає вимогам стандарту, — на мотоциклі з боковим причепом, легковому, вантажному автомобілі, колісному тракторі, автобусі;
o на вантажних автомобілях з дозволеною максимальною масою понад 3, 5 т і в автобусах з дозволеною максимальною масою понад 5 т — противідкотні упори (щонайменше два);
o проблискові маячки оранжевого кольору на великовагових та великогабаритних транспортних засобах;
(абзац п'ятий підпункту "є" пункту 31.4.7 у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2008 р. N 876)
o працездатний вогнегасник на легковому, вантажному автомобілі, автобусі.
Примітки:
1. 1. Тип, марка, місця встановлення додаткової кількості вогнегасників, якими обладнуються транспортні засоби, що перевозять радіоактивні та окремі небезпечні вантажі, визначаються умовами безпечного перевезення конкретного небезпечного вантажу.
2. 2. Аптечка, перелік медикаментів якої відповідає ДСТУ 3961–2000 для відповідного типу транспортного засобу, і вогнегасник повинні бути в закріпленому стані у місцях, визначених підприємством-виробником. Якщо конструкцією транспортного засобу ці місця не передбачено, медична аптечка і вогнегасник повинні знаходитися в легкодоступних місцях, крім багажника легкового автомобіля. В автобусі один вогнегасник повинен бути в кабіні водія, другий — у салоні для пасажирів;
* ж) відсутні ремені безпеки та підголовники в транспортних засобах, де їх установка передбачена конструкцією;
* з) ремені безпеки не в робочому стані або мають видимі надриви на лямках;
* и) на мотоциклі немає передбачених конструкцією дуг безпеки;
* і) на мотоциклах і мопедах немає передбачених конструкцією підніжок, на сідлі — поперечних рукояток для пасажира;
* ї) відсутні або несправні фари і задні габаритні ліхтарі транспортного засобу, що перевозить великогабаритний, великоваговий чи небезпечний вантаж, а також проблискові маячки, світлоповертальні елементи, розпізнавальні знаки, передбачені пунктом 30.3 цих Правил.

Apache
25.11.2008, 13:15
штраф какой за эти нарушения?

r2d2
25.11.2008, 18:16
штраф какой за эти нарушения?
a, e, g, j - 340-425 гривен (ч.1 ст. 121 КУоАП)
c, d - 510-850 гривен (ст. 81 КУоАП)
Остальные пункты не штрафуються (п. 9 раздела ІІ, п. 4 раздела ІІІ данного приказа) [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Мих@лыч
25.11.2008, 19:13
Скажем так-На зачем заниматься сельхозом, промом-если карманы и часть бюджета можно набить таким путем
Выход один-однажды всем взять и не выехать-на бензаколонках штиль-ГАИ без работы и взяток и т.д.

Highlander®
25.11.2008, 19:28
Скажем так-На зачем заниматься сельхозом, промом-если карманы и часть бюджета можно набить таким путем
Выход один-однажды всем взять и не выехать-на бензаколонках штиль-ГАИ без работы и взяток и т.д.
Только жаль что это не реально [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

ViP
26.11.2008, 07:58
обложили со всех сторон... Теперь вопрос ГАИцам - "по какой причине остановили ТЗ" уже не актуален. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

r2d2
21.01.2009, 17:56
Про внесення змін до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 13.10.2008 N 534
Наказ Міністерства внутрішніх справ України
від 30 грудня 2008 року N 697
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
15 січня 2009 р. за N 16/16032 [/b]
Відповідно до вимог Законів України "Про дорожній рух", "Про міліцію" та постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 341 "Про Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ України" НАКАЗУЮ:
1. Унести до Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 13.10.2008 N 534, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2008 за N 1107/15798 (далі - Порядок), такі зміни:
1.1. Пункт 1 розділу I Порядку викласти в такій редакції:
"1. Цей Порядок визначає процедуру проведення працівниками Державтоінспекції (далі - ДАІ) перевірок технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами, які здійснюються у випадку наявних ознак, що свідчать про технічну несправність КТЗ або забруднення ним навколишнього середовища, відповідно до вимог абзацу першого пункту 21 статті 11 Закону України "Про міліцію".
1.2. Пункти 1 та 2 розділу II Порядку виключити. У зв'язку з цим пункти 3 - 11 вважати відповідно пунктами 1 - 9.
1.3. Пункт 1 розділу II викласти в такій редакції:
"1. Перевірка технічного стану автобусів, що здійснюють перевезення пасажирів за встановленими маршрутами, проводиться в місцях їх стоянки або в початкових, проміжних чи кінцевих пунктах маршруту, з дотриманням вимог абзацу першого пункту 21 статті 11 Закону України "Про міліцію".".
1.4. Абзац перший пункту 3 розділу II викласти в такій редакції:
"3. Зупинення і перевірка КТЗ здійснюється у випадку наявних ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднення ними навколишнього середовища, відповідно до вимог абзацу першого пункту 21 статті 11 Закону України "Про міліцію" та з дотриманням заходів особистої безпеки відповідно до вимог наказу МВС від 13.11.2006 N 1111 "Про затвердження Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.11.2006 за N 1243/13117.".
1.5. Підпункт 4.1 пункту 4 розділу II викласти в такій редакції:
"4.1. Візуально перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах b, f, g, h, i пункту 14 Акта перевірки".
1.6. Пункт 5 розділу II викласти в такій редакції:
"5. Складений працівником ДАІ Акт перевірки не є підставою для оформлення результатів проведення державного технічного огляду.".
1.7. Пункт 6 розділу II виключити. У зв'язку з цим пункти 7 - 9 уважати відповідно пунктами 6 - 8.
1.8. Пункт 6 розділу II викласти в такій редакції:
"6. У разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, h пункту 14 Акта перевірки, працівник ДАІ робить відповідну відмітку в пункті 16 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне правопорушення.".
1.9. У пункті 8 розділу II літери "АТІ" замінити літерами "ДАІ".
1.10. У пункті 3 розділу III виключити літери, "k" та "l".
1.11. Пункт 4 розділу III викласти в такій редакції:
"4. Пункт 15 Акта перевірки заповнюється з урахуванням результатів технічного контролю, зазначеного в пункті 14 Акта перевірки.".
1.12. У пунктах 5 та 7 розділу III літери "АТІ" замінити літерами "ДАІ".
1.13. У пункті 4 розділу IV літеру "j" замінити літерою "h".
1.14. У пункті 6 розділу IV літери "АТІ" замінити словами "автомобільно-технічної інспекції".
1.15. У пунктах 14 Акта перевірки технічного стану колісного транспортного засобу, додатку до Порядку (далі - Акт) підпункти "h", "i" та "l" виключити, відповідно підпункти "j" та "k" вважати підпунктами "h" та "i".
1.16. У пункті 15 Акта останню колонку таблиці з текстом:
" - заборонено експлуатацію транспортного засобу у зв'язку з небезпекою його подальшої експлуатації" виключити.
2. Начальнику Департаменту ДАІ МВС України (Коломієць С. Г.) в установленому порядку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О. І.
4. Наказ надіслати за належністю.

Міністр Ю. В. Луценко

ИгорьОК
21.01.2009, 20:04
Поздравление с прошедшими праздниками! [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

r2d2
21.01.2009, 20:17
Ну, почему? Вполне позитивные изменения. Теперь можно останавливать не любое авто, а только те, которые имеют явные признаки неисправности.

ИгорьОК
21.01.2009, 20:35
Наивный! [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
"Главное" теперь каждый даишник имеет право делать проверку,а не только ати! [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
А явные признаки сразу увидеть можно-тонировка передка и вечером ксенон/все остальное при осмотре/!Наколядуют теперь по полной! [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Олександр
21.01.2009, 20:46
ти вважаєш, що до зазначених змін вони не мали прав робити перевірку?

r2d2
21.01.2009, 20:59
А явные признаки сразу увидеть можно-тонировка передка и вечером ксенон/все остальное при осмотре/!Н [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
У меня сразу последует вопрос к ГАИшнику: А с какого это перепугу тонировка или ксенон это технические неисправности? И что он мне напишет в акте? Переоборудование с нарушением установленных норм? ГАИшник? Без АТИшника и инструментов? За 20 минут (они протокол 1,5 часа пишут)? Эти изменения в приказ были внесены с целью приведения этого приказа в соответствие с Законом о милиции, в котором право на остановку т/с связано как раз с наличие явных признаков технеисправности.

Олександр
21.01.2009, 21:05
...и вечером ксенон...
і знову старі пісні. ксенон це не порушення! на дорозі за ксенон можна наколядувати лише, вибачте, у лохів...

Rus_lan
21.01.2009, 21:51
...и вечером ксенон...
і знову старі пісні. ксенон це не порушення! на дорозі за ксенон можна наколядувати лише, вибачте, у лохів...
А за хреново отрегулированый ксенон я б этих лохов за яйка к бамперу подвешивал.

Олександр
21.01.2009, 21:59
еге ж. тільки на дорозі ніяк не можна визначити правильність установленого ксенону...

VIC
21.01.2009, 22:33
А за хреново отрегулированый ксенон я б этих лохов за яйка к бамперу подвешивал.
а за хреново отрегулированный галоген пожал бы руку?

Vik-440
22.01.2009, 08:25
А за хреново отрегулированый ксенон я б этих лохов за яйка к бамперу подвешивал.
а за хреново отрегулированный галоген пожал бы руку?
так своими руками крутя регулятор настройки высоти свечения фар можна другим по глазам светить!
Так что кроме кривых рук еще и халатность есть!

Олександр
22.01.2009, 08:55
ОФФ:
ИГОРЬОК, я тебе давно читаю на хюндай-клубі і зараз тут. так от запевняю тебе, частота трясіння повітря або кількість піни із роту мене й інших ніяк не переконують без логічних доводів. той пунктик, що ти любиш наводити, до ксенону не має жодного відношення. власне про це говорилось і на хюндай-клубі, і на авто-юа, і зараз тут тобі кажу.

r2d2
22.01.2009, 18:36
правильність установленого ксенону...
Ты ПДД давно открывал-что так утверждаеш?
Низззяяя!
Или тебе указать пунктик?
Вернемся к приказу. Неисправности внешних световых приборов и сигнализации (пункт f акта проверки техсостояния) не являются основанием для составления админпротокола (п. 6 раздела ІІ приказа в новой редакции). Тем более, что данные неисправности устанавливаются визуально (п.п. 4.1 п. 4 раздела II приказа).
ГАИшник что потом в суде, на пальцах будет показывать насколько неправильно был отрегулирован мой ксенон?
ИМХО дальнейшее обсуждение вопросов, связанных с правильностю регулировки ксенона (или галогена), в данной теме нецелесообразно (и нарушает правила форума [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]).

sabid
23.01.2009, 18:51
Удалено 7 сообщений ОФФ[/color], участники:ИГОРЬОК, r2d2, Олександр, Мих@лыч.