PDA

Просмотр полной версии : Варіант заміни задніх пружин


C+A+M
03.09.2018, 18:34
Це, мабуть, найперше, що я зробив з купленою машиною. Можливо, комусь буде цікаво. Ціна питання 500 грн за дві пружини + 2 години роботи.
Отже, купуємо передні пружини з Жиги 2101-2107:
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

У мене була труба діам. 120мм, тому полоску вирізав з неї. Це буде потрібно для фіксації нижньої частини пружини.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

Кому цікаво ліфтанути на 3 см, то можна докупити проставку за 30 грн:
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

Вона якраз чудово стикується з верхньою опорою:
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

C+A+M
03.09.2018, 18:35
Вигнуту полосу приварюємо проріззю впритул до внутрішньої сторони стакана амортизатора. Якщо дивитись згори, то шток має бути по центру. Це потрібно, щоб пружина розмістилась по центру стакана. Обрізаємо зайву частину стакана, ставимо пружину:
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

Встановлюємо на машину:
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

Зверніть увагу, пружина стає в положенні витками на зовні.
Ну і машина загалом:
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

За місяць часу був і на трасі, і на легкому бездоріжжі, і добряче завантаженим. Враження позитивні. Машина стала більш "збита до купи". Тепер не боюсь лежачих поліцейських, жодного пробоя по відбійникам.
Спереду Фобос, там дріт 16 мм проти 15 мм заводьких. Ліфт +25 мм.
Кому ще щось цікаво, питайте:beach:

ManЯ
03.09.2018, 20:17
Спасибо,познавательно :good:
Меня вот только смутила привареная полоска..А может есть другие "кандидаты",чтобы садились на штатное место?

Dimych
03.09.2018, 20:26
Автору респект, но я б не решился на своей машине делать такой апгрейд ИМХО.

Doutor
03.09.2018, 20:44
Без образ!:o Вангую, що наступноим разом, хтось прикрутить Туксону карбюратор від ВАЗу.:confused:

sergio1965
03.09.2018, 20:57
Без образ!:o Вангую, що наступноим разом, хтось прикрутить Туксону карбюратор від ВАЗу.:confused:

Головне - вдале поєднання ціни, якості та споживчих характеристик.

C+A+M
03.09.2018, 21:37
Автору респект, но я б не решился на своей машине делать такой апгрейд ИМХО.
Ну.... Я не наважився купувати новий конус, який завідомо не ходитиме при моїх навантаженнях. Нижній виток пружини ширший, плече більше, отже вигин при навантаженні більший. Тому він і ламається. Ми на рамних Кіа так само намагались уйти від бочки до циліндра. І та практика показала, що циліндри ходять краще.
А переробити стакан під пружину то вже не є проблема.

C+A+M
03.09.2018, 21:49
Меня вот только смутила привареная полоска..
Це був пробний варіант. Було самому цікаво, як получиться. На нових амортах я зроблю так, що "колгосп" буде непомітним:o

koka-ftp
03.09.2018, 22:40
Спасибо,познавательно :good:
Меня вот только смутила привареная полоска..
та да....там "напряжение" нехилое + коррозия, явно сварка долго не проживет...
зы :D
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
А может есть другие "кандидаты",чтобы садились на штатное место?
есть.... от kia sportage)))))))))

ManЯ
04.09.2018, 02:15
А что в спортяге другие пружины?

Dimych
04.09.2018, 04:12
А что в спортяге другие пружины?
Такие же.

Doutor
04.09.2018, 08:28
есть.... от kia sportage)))))))))
:rofl::rofl::rofl:

СТО ХАДО
04.09.2018, 10:23
В каждой шутке есть... доля шутки. Тема со стойками, теперь с пружинами... В раздумьях... :confused:

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

C+A+M
04.09.2018, 10:53
та да....там "напряжение" нехилое + коррозия, явно сварка долго не проживет...
зы :D

Навнтаження не приварена полоска несе, а стакан. Полоска лише утримує пружину на місці.
Але при творчому підході та вмінні тримати молоток можна взагалі край стакана завальцювати. Тоді та приварена полоска не потрібна.

kym
04.09.2018, 10:56
с одной стороны ТС заслуживает похвалы за то, что руки из правильного места папа сделал :good:
но вот идеи...... - явно не ту машину выбрал...
:friends:

Joice
14.09.2018, 11:11
Судя по фото, внутреннее отверстие проставки, позволяет использовать её и снизу. Тогда и полосу приваривать не нужно. Не держал в руках такие проставки, могу ошибаться.

C+A+M
14.09.2018, 21:02
Судя по фото, внутреннее отверстие проставки, позволяет использовать её и снизу. Тогда и полосу приваривать не нужно. Не держал в руках такие проставки, могу ошибаться.
У проставки низ(верх?:)) прямий. А знизу на аморті штамповка під пружину. Тому так:pardon:

radio-active
03.10.2018, 11:54
Не правильное название темы... Это никакой не вариант замены, это (сори), но колхоз.
Это если бы от какой то машине "болт он" это все стало...
Так и радиатор можно от жигуля приколхозить с помощью проволоки

C+A+M
04.10.2018, 08:09
Мені якось по барабану, як це зветься. Переробка себе виправдала на 1000 відсотків. А головне, що я закидаю повний багажник і не боюсь попасти на 3 тис. за пружини. І з новими амортами я повторю той самий алгоритм.

Aviator
04.10.2018, 10:25
Переробка себе виправдала на 1000 відсотків.
Это жигулевские настолько дешевле?

Вообще мне все это напомнило моего приятеля, который в свое время купил новый Додж Эвенджер. По прошествии времени (года 3-4) он завел себе записную книжечку, куда вносил возможные заменители по запчастям от других авто (цель - экономия). Так вот, со временем, эта книжечка полностью заполнилась подходящими запцацками от Москвича до Волги, ну и соответственно сама машина тоже:D. Вот кому то повезет, когда продаст ее:D.

radio-active
04.10.2018, 11:42
Это жигулевские настолько дешевле?

Вообще мне все это напомнило моего приятеля, который в свое время купил новый Додж Эвенджер. По прошествии времени (года 3-4) он завел себе записную книжечку, куда вносил возможные заменители по запчастям от других авто (цель - экономия). Так вот, со временем, эта книжечка полностью заполнилась подходящими запцацками от Москвича до Волги, ну и соответственно сама машина тоже:D. Вот кому то повезет, когда продаст ее:D.

Вот и я про что... Зачем покупать иномарку, что бы потом думать какие дорогие пружины. Сразу НИВу взял и голова не болит.

C+A+M
04.10.2018, 17:34
Хочеться відмітити, що ніхто нікого не примушує. Хто бажає ставити за 3 тис - ставить, я поставив пружину дешевше в 6 разів і від того машина Жигулем не стала. Заклювали, блін. :sad::mad:

sofyart
04.10.2018, 23:26
Да все правильно поставил.
:1049:

sergio1965
05.10.2018, 10:29
Хочеться відмітити, що ніхто нікого не примушує. Хто бажає ставити за 3 тис - ставить, я поставив пружину дешевше в 6 разів і від того машина Жигулем не стала. Заклювали, блін. :sad::mad:

Якщо заміна практично рівноцінна, і це підтверджує ваш досвід, то, на мою думку, ви абсолютно правильно робите. Хтось їздить, умовно кажучи, чистити попільничку в дорогий та іменитий фірмовий автосервіс, а хтось робить це сам.
Розумію, що флуд, але напишу. Приблизно 20 років тому один знайомий купив ще досить "молоду" Ауді А4 зеленого кольору і по дорозі на море - з моря замастив її смолою з "якісної" дороги. Приїхав на ринок купувати фірмовий засіб для чищення бітумних плям, але зустрів мене і я йому запропонував безкоштовно почистити бітум моїм засобом (соняшниковою олією). Коли він взнав що то не "фірмовий засіб" (у нього ж Ауді, а не моя Таврія), а олія, то перелякався не на жарт - машину мені зіпсуєш !!! Мені потрібно очищував якогось іменитого бренду, а не фігню якусь.:rofl: