Показати повну версію : Вібрація при гальмуванні
Всім привіт. Скажіть де копати. Звернувся до майстрів із цим запитанням, сказали "гальмівні диски на заміну" Замінив, суппорта змастили,шліфанули/ полірнули поршеньки (принаймі так сказали) вібрація залишилась.
Присутні різні рівні, інтенсивність, та непостійність вібрації. :eek::dash:
Гальмівну рідину теж замінив.
Всё осталось точно так же как и до замены?
Скорее всего тормозные диски повело, по тому при торможении биение.
тормозные диски повело
Як старі, так і нові? - сумніваюсь в такому збігі...
Як старі, так і нові? - сумніваюсь в такому збігі...
Вот я автору и задал вопрос, что изменилось после замены, а он молчит.
Всё осталось точно так же как и до замены?
А хіба я якось інакше написав?
А хіба я якось інакше написав?
Конечно. Я конкретно спросил, что либо поменялось или всё то же. Ведь не известно нам как было до и после. Может после замены вибрация другая или что. Хочется четко понимать симптомы, вот и задал вопрос. Диски новые проверяли перед заменой ? Можно кстати старые теперь поверить, если биения нет, значит не они.
Всім привіт. Скажіть де копати. Звернувся до майстрів із цим запитанням, сказали "гальмівні диски на заміну" Замінив, суппорта змастили,шліфанули/ полірнули поршеньки (принаймі так сказали) вібрація залишилась.
Присутні різні рівні, інтенсивність, та непостійність вібрації. :eek::dash:
Гальмівну рідину теж замінив.Може банально гума дає вібрацію? Я так теж змінив гальмівні диски, а вібрації залишилися.як перевзувся на зиму у нові нокіан, виявилося що літня гума просилася на смітник. Можна спробувати балансувати, підбирати рівніші колеса на перед...
Може де поблизу роблять балансування без зняття колеса з авто? При цьому виважуються усі нерівності і вібрації мають зникнути.
Я теж схиляюся до думки про гуму. Але, справа може бути не в балансуванні гуми, а в протекторі. Усі звертають увагу на те, що в процесі гальмування, диск треться об колодки, але забувають що при цьому, гума треться по асфальту. І, якщо, шосейна, гладенька гума це робить рівномірно, то гума А/Т, з її блоками та ламелями (як у мене, наприклад, на Geolandar'і) ніби-то "перескакує" блоками, що дає ефект, схожий на вібрацію. Помітив це одразу, як перейшов із повністю лисих шосейних Premiori Solazo на А/Т Youkohama. При цьому, якщо легенько пригальмовуєш, то нічого взагалі не чутно, а ефект починається при інтенсивному гальмуванні, але, хоч він і схожий на вібрацію, я б скоріш, назвав його "гудінням".
Теж саме проявляється і при їзді велосипедом. У мене є різна гума, так ось, коли зі сліків, переходиш на шипасті покришки, що при інтенсивному розгоні, що при гальмуванні, виникає такий самий ефект, і на велосипеді він тим явніше чутний, чим рівніше асфальт.
Все не те народ. Саме вібрація, не можу вловити закономірність, інколи більша, інколи менша, буває взагалі відсутня. Що на старих, що на нових дисках, однаково. То не вони.
Що на старих, що на нових дисках, однаково. Попробуй проекспериментувати з гумою...
Попробуй проекспериментувати з гумою...
не вона.
У мене вібрація зникла після заміни опорних підшипників
Все не те народ. Саме вібрація, не можу вловити закономірність, інколи більша, інколи менша, буває взагалі відсутня. Що на старих, що на нових дисках, однаково. То не вони. Этой весной появилось то же самое, вердикт на сто - тормозные диски, но меня смущало: то есть, то нет. Решил перебрать сам(были старые, ещё хорошие диски, ремкомплекты суппортов и т.д.) При разборке обнаружил, что на правом переднем суппорте, чуть погнута направляющая суппорта(лет пять назад разбил диск) Проявилось только в этом году, потому что высохла смазка, направляющая стала подклинивать. Смазываю всегда сам, в прошлом году просто забыл. Кривизна видна только при полностью стёртой смазке.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Поменял направляющую - всё отлично. И на старых и на новых дисках. Ради интереса смазал кривую направляющую, биение то же ушло.
Вот такая ситуёвина, как вариант.
Фото в другом ракурсе, лучше видна кривизна:
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Майже рік шукав корінь таких самих симптомів. Замінив все що можна замінити, однак нічого не допомогало.Зимова та літня гума, шиномонтажі, балансування, тощо...
Доки не заїхав в Рівному на шиномонтаж по вулиці Глибокій.
Перше питання майстра-а що хіба не б'є в кермо?
Діагноз-дефект гуми, лікування - "секрет"майстра.Танці з бубнами з переворотом,накачки до 5атм.,кувалда,тощо...Також переселення на задок...
Гума Амстор белшина 2016 р.
Зараз все добре. Все не те народ. Саме вібрація, не можу вловити закономірність, інколи більша, інколи менша, буває взагалі відсутня. Що на старих, що на нових дисках, однаково. То не вони.
Отправлено с моего Redmi Note 4 через Tapatalk
Гума Амстор белшина 2016 р.
дык.....
дык.....Ну, да...
А те що з десяток Сто змусили зробити зайвого, то нічого.
Справжній фахівець змусить і белшину працювати.
Отправлено с моего Redmi Note 4 через Tapatalk
Треба відмічати особливості поломки. Наприклад, з якої швидкості починає бити коли тормозиш, на якому покритті, чи мяка педаль тормозу. Може в тебе АВС накрився?
vBulletin версії 3.8.6, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010