PDA

Просмотр полной версии : Момент запалення суміші 2,0 CVVT


VIC
22.09.2017, 21:17
Знаю, що момент запалення визначається відносно ВМТ, а от що є стартуючим імпульсом для іскроутворення на запуску і при роботі - сенсор положення колінчатого валу чи сенсор положення розподільного валу?
Питання спеціалістам хто знає напевне, без вангування

Maga_7484
23.09.2017, 10:11
Датчик коленвала высчитывает момент ВМТ каждого поршня и даёт сигнал на искрообразование.
Датчик распредвала регулирует фазы, управляя системой CVVT.

Это, как говорили у нас в ХАДИ, я "объяснил своими словами". :)

VIC
23.09.2017, 14:44
Датчик коленвала высчитывает момент ВМТ каждого поршня и даёт сигнал на искрообразование.
Датчик распредвала регулирует фазы, управляя системой CVVT.
тобто момент запалення живе окремо від ЦВВТ?

Maga_7484
23.09.2017, 15:34
тобто момент запалення живе окремо від ЦВВТ?

Думаю, БК берёт данные со всех датчиков для более точной работы ДВС. Так что если не прямо, то косвенно оно всё друг от друга зависит! :)

VIC
23.09.2017, 16:12
Думаю, БК берёт данные со всех датчиков для более точной работы ДВС. Так что если не прямо, то косвенно оно всё друг от друга зависит! :)
тепер чому я питаю....
помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ
ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично

sergio1965
23.09.2017, 20:04
До речі, був дуже здивований, коли побачив, що момент іскроутворення (кут випередження запалювання на холостих обертах) в двигуні з мікропроцесорною системою запалювання (!!!) абсолютно нестабільний і "гуляє" близько + 5-7 градусів по відношенню до норми. І, відповідно, оберти ХХ теж "гуляють" +/- 50 об.хв. У мене в автомобілях з контактними системами запалювання "гуляло" +/- 1 град. - спостерігав це за допомогою стробоскопу. І оберти "гуляли" +/- 20 об./хв. - спостерігав за допомогою цифрового тахометра. Дуже дивно.

sergio1965
23.09.2017, 20:45
[QUOTE=VIC;466709]Знаю, що момент запалення визначається відносно ВМТ, а от що є стартуючим імпульсом для іскроутворення на запуску і при роботі - сенсор положення колінчатого валу чи сенсор положення розподільного валу?
Питання спеціалістам хто знає напевне, без вангування[/QUOTE

Стартуючим імпульсом при запуску двигуна є інформація датчиків про положення КВ та РВ, датчиків про температуру ОР, тиску та температури повітря.

sergio1965
23.09.2017, 20:49
тепер чому я питаю....
помічав часом (дуже рідко) після запуску нестабільні оберти двигуна протягом короткого часу, до 30 секунд, при цьому при спробі маніпулювати акселератором тенденція до приглохання, по МаксіСкану всі параметри без відхилень, тільки УОЗ пізнить, навіть не в нулях а -3 до -7 градусів відносно ВМТ
ось і задумався, звідки підкидає несинхрон епізодично

Після запуску двигуна система CVVT ще не повинна вступати в роботу і, відповідно, до кута випередження запалювання відношення мати не повинна.

VIC
23.09.2017, 22:04
Стартуючим імпульсом при запуску двигуна є інформація датчиків про положення КВ та РВ
Самий перший до ДПКВ, звідти облік, а от який з них визначає старт іскри...
хто пробував, без ДПКВ старт є?

sergio1965
23.09.2017, 22:14
Самий перший до ДПКВ, звідти облік, а от який з них визначає старт іскри...
хто пробував, без ДПКВ старт є?

На двигунах МеМЗ без ДПКВ не заводиться. Не думаю, що у нас заведеться.

VIC
23.09.2017, 22:18
На двигунах МеМЗ без ДПКВ не заводиться. Не думаю, що у нас заведеться.
помилився ДПРВ, без ДПКВ - 100% ні

Stason-Tucson
23.09.2017, 23:03
несколько раз приезжали авто с неисправным ДПРВ и авто заводилось. А определяли что ДПРВ не рабочее было очень просто, ГБО переставало работать так как некоторые газовщики сигнал оборотов брали с ДПРВ.

Sympson
25.09.2017, 08:33
Система СРВТ за отправную точку берет сигнал ДПКВ. И по данным остальных датчиков (ДПРВ, ДМРВ, ДД, Лямбда и др.) определяет угол опережения зажигания и время открытия форсунки (насыщенность смеси).
ДПРВ напрямую на момент зажигания не влияет. Без него (как и других датчиков, кроме ДПКВ) двигло все равно будет работать с чеком

VIC
25.09.2017, 09:07
Лямбда и др
лямбда точно ні, оскільки до кінця прогріву петля відкрита

adum
25.09.2017, 09:30
Самий перший до ДПКВ, звідти облік, а от який з них визначає старт іскри...
Конечно ДПКВ ,ДПРВ(датчик фазы) ,в данном случае,нужен только для определения цилиндра в котором происходит так сжатия ,для фазированного впрыска ,в случае неисправности ДПРВ работает попарно-параллельный впрыск.....
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

adum
25.09.2017, 09:33
До речі, був дуже здивований, коли побачив, що момент іскроутворення (кут випередження запалювання на холостих обертах) в двигуні з мікропроцесорною системою запалювання (!!!) абсолютно нестабільний і "гуляє" близько + 5-7 градусів по відношенню до норми. І, відповідно, оберти ХХ теж "гуляють" +/- 50 об.хв.
Обороты ХХ ЭБУ поддерживает как с помощью добавочного воздуха (регулятор ХХ) ,так и изменением УОЗ .
Стартуючим імпульсом при запуску двигуна є інформація датчиків про положення КВ та РВ, датчиків про температуру ОР, тиску та температури повітря.
только датчик КВ!

VIC
25.09.2017, 20:27
Щось ніхто не згадає про датчики детонації і ВМТ

sergio1965
25.09.2017, 22:19
Тут в нас є одноклубник Nikolsky - щось не видно його версії, було б цікаво.

VIC
27.09.2017, 16:14
Дещо накопав - наміряв

при спробі двигуна заглохнути ЕБУ крутить іскру в після ВМТ для того щоб допомогти поршню йти донизу, попутний поштовх
момент іскри відраховується від сенсора ВМТ і базується на імпульсі ДПРВ
при відключеному (або неробочому) клапані ЦВВТ УОЗ максимум + 25 градусів, при робочому може бути більше +40 градусів

далі буде, є ще задумки

Sympson
27.09.2017, 16:18
Щось ніхто не згадає про датчики детонації і ВМТ

ДД я упоминал, а ху из ВМТ?:eek: Точка ВМТ и есть по датчику ДПКВ, не?

VIC
27.09.2017, 16:57
ДД я упоминал, а ху из ВМТ?:eek: Точка ВМТ и есть по датчику ДПКВ, не?
для запалення по ДПКВ розраховується кутова швидкість обертання, ВМТ - окремий сенсор, кутова швидкість помножена на час = градуси, а старт запалення базуючись тільки на положенні РВ, не можливий, вірніше не зовсімкорекиний, бо зміна фази РВ міняє кутову швидкість, в разі неробочого ДПРВ його сигнал може емулюватися через спецалгоритм по сигналу ДПКВ, Сигнал ДПКВ є стартовим для системи ЕБУ і не емулюється

Nikolsky
26.12.2017, 11:33
Сам спросил, сам ответил :) Так и есть, с дпкв первый импульс берется, плюс естественно поправки по температуре охлаждайки, воздуха, датчику фаз, накопленные адаптации по детонации, топливовоздушной смеси, данные по положению дроселя, положению рхх блок все это считает для расчета уоз.

П.С. По делу попробуй для начала клапан CVVT почистить, бывает залипает и чуть фазу смещает на пуске.

VIC
26.12.2017, 11:39
П.С. По делу попробуй для начала клапан CVVT почистить, бывает залипает и чуть фазу смещает на пуске.

дякую, все працює, в моєму випадку причина була в ДМРВ, звідти ноги росли, а моментом запалення зацікавився заодно, для розуміння ситуації в цілому, з фазами ГРМ все в порядку

Stason-Tucson
27.12.2017, 00:08
дякую, все працює, в моєму випадку причина була в ДМРВ, звідти ноги росли,а можно немного поподробнее, как вычислили что в нем проблема,подменой на новый? и почему на него пало подозрение, какие симптомы были?

VIC
27.12.2017, 08:35
а можно немного поподробнее, как вычислили что в нем проблема,подменой на новый? и почему на него пало подозрение, какие симптомы были?
на початку поганий запуск на холодну при підключеному ДМРВ, нестандартна реакція на педаль акселератора, а потім 170-та помилка і обриви резистора і підігрівача пластинки вимірювача в ДМРВ

Stason-Tucson
27.12.2017, 16:51
почему спросил, потому как у меня есть обьективные причины сомневаться в работоспособности ДМРВ. При том тоже появился проблемный пуск на бензине(с ГБО не связан). Можно маслать при первом пуске стартером хоть 20 сек и двиг не запустится. При втором старте мгновенно заводится. Медленно сбрасываются обороты двигателя при прогазовке. Ну и то что при отключенном ДМРВ в работе двигателя не меняется ничего и даже расход топлива и пробег одинаков наводит на мысль о погибшем датчике. Вобщем проблема с заводкой двига может быть прямо связана с ДМРВ.

VIC
27.12.2017, 21:16
Вобщем проблема с заводкой двига может быть прямо связана с ДМРВ.
може, але не виключно

Nikolsky
28.12.2017, 10:31
почему спросил, потому как у меня есть обьективные причины сомневаться в работоспособности ДМРВ. При том тоже появился проблемный пуск на бензине(с ГБО не связан). Можно маслать при первом пуске стартером хоть 20 сек и двиг не запустится. При втором старте мгновенно заводится. Медленно сбрасываются обороты двигателя при прогазовке. Ну и то что при отключенном ДМРВ в работе двигателя не меняется ничего и даже расход топлива и пробег одинаков наводит на мысль о погибшем датчике. Вобщем проблема с заводкой двига может быть прямо связана с ДМРВ.

Сталкивался с такой же проблемой на тушкане и проблема оказалась в окисленном контакте на ДМРВ. Сами расходомеры эти живучие и редко выходят из строя.