PDA

Просмотр полной версии : Вольтметр


kym
18.12.2016, 18:35
Ну раз в заглушку и в прикуриватель не пускают, напишу здесь.
Мой вариант

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

Dimych
18.12.2016, 18:48
Симпатично смотрится!:good:

Лыжник
18.12.2016, 18:55
Таке тупе питання? А яка необхідність такої інформації для водія?:confused:
2 Dimych Ага.. особливо на трасі вночі.. ну дуууже симпатично.

Dimych
18.12.2016, 18:59
2 Dimych Ага.. особливо на трасі вночі..
То вже друге питання.

Sergey5
18.12.2016, 19:40
А яка необхідність такої інформації для водія?
Вот и я читаю и думаю... Нафея воно?
ну упали цифры или поднялись. Что мне от этого? вызывать 911, МЧС?

DOKTOR
18.12.2016, 19:47
Ну раз в заглушку и в прикуриватель не пускают
:rofl:

Лыжник
18.12.2016, 19:54
Симпатично смотрится!:good:

То вже друге питання.

Коли ніч на трасі застане.. то цука перше питання... і більш важливе ніж кількість вольт у системі, я підствітку панелі завжди тримаю на мінімумі.

kym
18.12.2016, 21:38
Поясняю
Если таки плохо видно, то под цифрами просматривается выключатель.
Во время движения выключен

Надобность только в одном - сейчас машина бОльше простаивает, плюс сейчас морозы через день.
Посему НЕ открывая капот посмотреть напругу, засечь просадку при запуске.
Все.

Кому без надобности/не нравится/завидки берут/хочется по-троллить - идут лесом..
Может втыкать на индикатор полного привода в щели для талончиков - это же прикольно, как лампочки перемигиваются...особенно ночью на трассе, ага.....

rus72
19.12.2016, 12:48
Надо еще давление масла куда-то вывести.

AlexZ
19.12.2016, 16:10
Надо еще давление масла куда-то вывести.
Треба додати ще й контроль тиску у шинах! Не забути й про "запаску". :confused:

Rulya3
21.12.2016, 22:14
За оригинальную идею использования старого корпуса 5+. Сам долго думал куда их ''прилепить ",а тут готовое решение.
P.S. Мой вольтметр заклеен тонировочной пленкой , читаемость лучше .Удачи.

Alex Under
22.12.2016, 15:18
...Может втыкать на индикатор полного привода в щели для талончиков - это же прикольно, как лампочки перемигиваются...особенно ночью на трассе, ага.....

Вот здесь ты не угадал - смотрим на ентот индикатор боковым зрением ПОСТОЯННО.

DRAKO
23.12.2016, 08:25
Надо еще давление масла куда-то вывести.
ОФФ
не помешает и направление дрейфа льдов в Антарктике + усредненную температуру Гольфстрима

Колесик
23.12.2016, 13:15
Не буду казати наскільки потрібний контроль за заряженністю АКБ на бензинках а от для сучасного дизеля він конче потрібен .З власного досвіду: одного разу в дорозі спочатку попробував просто підкачати (мобільним компресором 12 в.) пробиту шину але згодом зхрозумів що дірка надто велика і вирішив поміняти на запаску скориставшись електродомкратом 12 в успішно виконав заміну все це в 11 гр мороз з заглушеним двигуном і з включеною аварійкою . зібравши інструменти в багажник спробував завести двигун але марно , після 3-х більш менш тривалих прокруток я зрозумів що щось не так ... цікаво ,що стартер на мій погляд крутив двигун досить не погано але запускатись той відказувався... Хвилин 5- 10 пройшло поки додзвонився до знайомого майстра в СТО ще хвилин 3-5 побалакили , спробував ще раз і о чудо!!! двигун запустився!!! Очевидно батарея трохи відновилася.з часом .

Справа в тому що для сучасного дизеля потрібні не тільки жваві оберти а ще і необхідні умови при яких відкриються клапани на форсунках. Тому зрозумівши що моя АКБ "підморена" їй вже було понад 4 роки я купив нову і поставив вольтметр (який писав в сусідній темі) для того щоб знати напевно що причина незапуску в АКБ або ж ні.

kym
23.12.2016, 13:22
ОФФ не помешает и направление дрейфа льдов в Антарктике + усредненную температуру Гольфстрима
нет
важнее индикатор цен на алкоголь в проезжаемых мимо магазинах....
плюс актуальные акции на него же....