Показати повну версію : Збільшення ступеню стиснення бензинового двигуна
sergio1965
18.10.2016, 18:33
Здраствуйте.
Давно думаю про збільшення термічного коефіцієнта корисної дії свого двигуна, тобто, про збільшення ступеню стиснення робочої суміші. Причина - робота мого двигуна на СПБТ. Чув, що біпаливні французькі двигуни (Renault), що ще з заводу обладнані ГБО, мають ступінь стиснення щось близько 13. Для чого це потрібно ?
1. Збільшення крутного (тягового) моменту двигуна при роботі на СПБТ.
2. Зменшення витрат СПБТ (на витрати бензину це вплине мало).
3. При збільшенні ступеню стиснення збільшується швидкість горіння газоповітряної суміші, що має позитивно позначитися на ресурсі ГБЦ, тобто, клапанів та їхніх сідел.
В кого із знаючих людей є якісь думки стосовно цього ? Можливо, в когось є досвід ?
Здраствуйте.
Давно думаю про збільшення термічного коефіцієнта корисної дії свого двигуна, тобто, про збільшення ступеню стиснення робочої суміші. Причина - робота мого двигуна на СПБТ. Чув, що біпаливні французькі двигуни (Renault), що ще з заводу обладнані ГБО, мають ступінь стиснення щось близько 13. Для чого це потрібно ?
1. Збільшення крутного (тягового) моменту двигуна при роботі на СПБТ.
2. Зменшення витрат СПБТ (на витрати бензину це вплине мало).
3. При збільшенні ступеню стиснення збільшується швидкість горіння газоповітряної суміші, що має позитивно позначитися на ресурсі ГБЦ, тобто, клапанів та їхніх сідел.
В кого із знаючих людей є якісь думки стосовно цього ? Можливо, в когось є досвід ?
1-так, буде
2-а звідки брати енергію на стиснення? витрати на компресію знівелюють на 80-90% приріст потужності, і нема різниці яка буде паливна суміш, газо- чи бензиноповітряна, навпаки, краще дефорсувати і додати турбокомпресор
3- це з якого дива? у більш стиснутої суміші вище опір на пробій, а це значить потрібні інші свічки, дроти високої напруги і індуктори, або зменшити міжелектродну дистанцію з 1,1 до 0,9-0,7 що неминуче приведе до зменшення енергії іскри
до того ж у нас дно ГБЦ пласке, якщо його нема куди шліфувати, є єдиний метод - затиснути (укоротити) шатуни і поставити колінчатий вал з збільшеною амплітудою
ІМНО - не варто цим займатись, або турбокомпресор, або забити
sergio1965
18.10.2016, 19:43
1-так, буде
2-а звідки брати енергію на стиснення? витрати на компресію знівелюють на 80-90% приріст потужності, і нема різниці яка буде паливна суміш, газо- чи бензиноповітряна, навпаки, краще дефорсувати і додати турбокомпресор
3- це з якого дива? у більш стиснутої суміші вище опір на пробій, а це значить потрібні інші свічки, дроти високої напруги і індуктори, або зменшити міжелектродну дистанцію з 1,1 до 0,9-0,7 що неминуче приведе до зменшення енергії іскри
до того ж у нас дно ГБЦ пласке, якщо його нема куди шліфувати, є єдиний метод - затиснути (укоротити) шатуни і поставити колінчатий вал з збільшеною амплітудою
ІМНО - не варто цим займатись, або турбокомпресор, або забити
1. А звідки береться енергія на стиснення в кожному конкретному циліндрі в турбокомпресорних двигунах ? Від енергії розширення газів в іншому циліндрі.
2. Не бачив демонтовану ГБЦ. Якщо пласке, то все зрозуміло. Але можна ж попрацювати над геометрією впускних каналів, геометрією впускних клапанів та їхніх сідел, тобто, зробити три фаски - 30, 45, 60 град. замість однієї 45 град., що дещо зменшить опір потоку і покращить наповнення циліндрів ? Буде так званий газодинамічний наддув. Чим ближче наповнення до 1, тим більшим буде тиск в циліндрі. Чого й треба досягти.
3. Зазор між електродами в свічці нещодавно зменшив з 1,1 до 0,8. Не варто було ?
Буде так званий газодинамічний наддувдля цього потрібен ще впускний колектор змінної геометрії
Здраствуйте.
не ту машину ты купил.....
sergio1965
19.10.2016, 21:05
не ту машину ты купил.....
Я мав колись давно "ще ту" машину ЗАЗ-968М. Так не кожні "Жигулі" могли від мене так просто відірватися...:D
:1049: Потім була "Таврія", "Славута" - результат був навіть краще. "Ланос - 1300" ("Сенс") їхав краще, ніж "Ланос-1500", на говорячи вже про "Ланос-1400". Є знання, і теоретичні, і практичні, є досвід. Просто став старший майже на 30 років і "важчий на підйом". Потрібно знайти ГБЦ з колекторами для ознайомлення з конструкцією, все проаналізувати.
sergio1965
19.10.2016, 21:19
для цього потрібен ще впускний колектор змінної геометрії
Так, було б саме краще, але для цього було б непогано навіть просто "довести" впускні канали в ГБЦ та в штатному впускному колекторі - так би покращилося наповнення циліндрів, збільшився б тиск в камері згоряння і не потрібно торцювати ГБЦ. Мені б "донорську" ГБЦ з колектором, на якій можна було б визначити товщину стінок, щоб не "провалитися" в водяні канали. Всім цим займався на протязі багатьох років, правда, на інших двигунах, тому і сподіваюся на підказку тих, хто має досвід роботи з нашим бензиновим двигуном.
сподіваюся на підказку тих, хто має досвід роботи з нашим бензиновим двигуномв канали у нас ще точно ніхто не лазив, толком ще й капіталок не було
sergio1965
20.10.2016, 20:41
в канали у нас ще точно ніхто не лазив, толком ще й капіталок не було
Мені би "донора", і я б із великим задоволенням став би першопрохідцем.
Мені би "донора", і я б із великим задоволенням став би першопрохідцем.
розборки...
vBulletin версії 3.8.6, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010