Показати повну версію : Ремонт переднего тормозного суппорта
Stason-Tucson
02.06.2014, 00:15
Сегодня менял передние тормозные колодки и обнаружил что порван один пыльник на суппорте. Буду покупать ремкомплект но есть пару вопросов. Если доливать тормозуху то прокачка одной стороны не потянет прокачку всей системы и как быть с АВС? как по мне то другие стороны трогать не нужно ибо система не завоздушена будет но может я чего не понимаю или не знаю? Какую тормозную жидкость заливают нам с салона? И если кто знает сколько стоит ремкомплект оригинал.
Какую тормозную жидкость заливают нам с салона?
вообще то тормозуху менять положено каждых два года
залита DOT-4
после замены пыльника прокачивать не нужно
после замены пыльника прокачивать не нужно
Если только поршень из суппорта не вынимать при замене пыльника.
Stason-Tucson
02.06.2014, 22:25
Если только поршень из суппорта не вынимать при замене пыльника.тоже не планирую вынимать поршень но тут уже как получится
Stason-Tucson
15.06.2014, 22:53
Купил ремкомплект за 85 грн. В комплект входит набор резинок на оба суппорта,2 пыльника поршня,4 пыльника направляющих и 2 уплотнительных кольца. Скажу сразу-поменять пыльник поршня без разборки нельзя никаким образом! Для того что бы исключить потери тормозухи я взял 2 широкие шайбы и болт и пережал между ними шланг и снял суппорт. Поршень выдавливал компрессором,но будьте аккуратны стреляет как с пушки,хоть и нагнетал понемногу! Первичный осмотр показал что вовремя заметил повреждение пыльника так как грязи неочень много налезло но тем не менее на поршне уже отложилась. В принципе зеркало поршня нормальное а после полировки тряпкой вообще гуд. Уплотнительное кольцо не менял так как течи не было и думаю проблемно было бы впихнуть поршень. Самым сложным оказалось заправить пыльник поршня. Сначала нужно заправить пыльник в сам суппорт а потом на сам поршень натянуть вторую часть пыльника.Скажу честно матерился долго и лучше иметь в этот момент помощника потому как пыльник нужно растягивать двумя руками попутно подавая вовнутрь поршень. Дальше нужно очень аккуратно выставить ровно поршень и понемногу подавать вовнутрь и если всё ровно то поршень входит дальше как по маслу. Перед сборкой всё смазал тормозухой. Вобщем ничего сложного но понервничал так как не мог одеть этот пыльник на поршень а на улице темнело уже(а машинка на улице).[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Да бы не плодить подобные темы отпишусь здесь, хоть и старая тема, может кому поможет, а то я тоже на эти "грабли наступил"...Заехал на сервис сделать профилактику переднему тормозному суппорту заранее прикупив ремкомплект который выбило на existe, по моему винкоду, 58102-2EA10. Манжета оказалась меньшего диаметра, поэтому мастер поставил старую дабы не испортить новую. Пошуршав по просторам нэта набрел на такую же темку, человек подробно пояснил ситуацию [Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] читать с 13-го поста.
koka-ftp
03.08.2016, 18:37
выбило на existe
это вы на экзисте запрос по vin делали?
это вы на экзисте запрос по vin делали?
Да, по вин коду.
Сьогодні теж перебирав передній лівий супорт гальмів тому що після заміни дисків і колодок він почав підклинювати.Ну що можу сказати,чогось особливо складного там немає але можу стовідсотково сказати що без кмпресора і стислого повітря все було б куди сладніше,по переше все до демонтажу обдув і саме головне витягти поршень та ще такий який клинить ще та задачка,видавити його правда можна і акуратними натисканнями на гальма попередньо пізставивши дерев'яний брусок щоб поршень не видавило зразу весь але повітрям значно зручніше .Прошліфувавши всередині циліндр (поршень виявився досить в гарному стані) все видув і протер начисто потім змастив новою тормозною рідиною,пильник залишив старий ремнабор не купував бо не знав який в мене поршень 60 чи 57 мм доречі я бовдур його так і не заміряв так ось після півгодинного намагання вставити поршень в пильник і т д потім я з допомогою стислого повітря досить легко впорався .Загалом порядок такий все має бути вичищено і протерто гальмівною рідиною першим вставляється манжета потім вставляється пильник в супорт ,потім рукою притискаємо поршень до пильника намагаючись його вставити на місце і ось тут мене надихнуло з зворотної сторони (де прикручується гальмівний шланг )подати пістолетом стисле повітря і о чудо пильник сам наліз на поршень правда з третього разу бо поршень таки важкувато втримати рукою але все вийшло гарно !!!! Попутно замінив гальмівну рідину ремонтом задоволений все працює як треба !!
Добрый день! Подскажите номер по каталогу резинки на направляющей переднего суппорта.
Спасибо.
koka-ftp
22.08.2016, 11:15
Добрый день! Подскажите номер по каталогу резинки на направляющей переднего суппорта.
Спасибо.
58164-2e000
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
Нужен не пыльник, а резинка на конце направляющей.
koka-ftp
22.08.2016, 15:28
Нужен не пыльник, а резинка на конце направляющей.
ааа понял:o:) так и скажите, что на нижнюю направляющую:)
58168-4D500
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
зы их кстати нет в оригинальном ремкомплекте))
Они, спасибо! А где их можно найти?
Они, спасибо! А где их можно найти?
В любом автомагазине можешь купить или заказать. Так на вскидку, Екзист - 50 грн, Автоклад - 35 грн, Автодом - 33.41 грн, Дельта партс -32 грн.
Подскажите, на что влияет позиция вверху или внизу этой направляющей с резинкой на передних суппортах?
Просто у меня они с обеих сторон почему-то вверху стоят.
Обязательно нужно поменять местами?
Свого часу я теж задавася цим питанням однозначного ствердження зверху чи знизу я так і не знайшов але деяку логіку я всеж таки відшукав у нас натравляючі з резинками стоять знизу в інших марках зверху але і сам суппорт теж в одних стоїть попереду гальмівного диска (як у нас) в інших навпаки позаду і я натрапив на закономірність ,направляюча з резинкою завжди друга по ходу обертання диска!! зроблено це для запобігання резонансу при вібраційних процесах гальмівної системи вцілому (таке пояснення мені здалося найбільш логічним ) ,також траплялися випадки коли власники авто самі проточували виточки на направляючих і ставили резинки на обох направляючих і звітували про гарні результати
...як на мене то всеж таки треба притримуватись заводської схеми.
melolegek
18.05.2017, 10:52
Підкажіть в ремкомплекті супорта Febest 1275-TUCF є два види змазки, для яких місць вони застосовуються?
СТО ХАДО
18.05.2017, 18:47
Вбиваешь в гугл название комплекта, находишь фото (например ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])), увеличиваешь процентов на 200 - о чудо, внизу каждого пакетика надпись на русском ;)
При замене колодок обратил внимание что один из поршней в суппорте подклинивает. Решил уже летом его поменять и зашел проверить цены :)
Если кто надумал менять поршень в суппорте самое время его заказать, сейчас какая то смешная цена на него в экзисте.
Мой вариант 88 грн за оригинал 581122E000.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
. Решил уже летом его поменять як що в супорті два поршня ,то міняти рекомендується обидва! звісно ущільнюючі гумові кільця теж! пильники можна залишити старі, але як на мене їх теж слід замінити! Також не зайвим слід нагадати,що поршні перед вставлянням у супорт мають бути змащені спеціальною змазкою наприклад TRW PFG110 25гр ця змазка не "кусається" з гальмівною рідиною! вона нейтральна до гуми і вона витримує досить високі температури! Поршні мають входити в супорти вільно від руки!
[QUOTE=eyeless;488609]При замене колодок обратил внимание что один из поршней в суппорте подклинивает. Решил уже летом его поменять и зашел проверить цены :)
Если кто надумал менять поршень в суппорте самое время его заказать, сейчас какая то смешная цена на него в экзисте.
Мой вариант 88 грн за оригинал 581122E000.
Ну а почему он должен быть дорогим? Полый цилиндр. Кусок железяки. Ничего особенного по изготовлению. Но я разрабатывал и старые подклинившие, прямо на машине и после этого прекрасно ходили.
sergio1965
21.01.2020, 11:30
Ну а почему он должен быть дорогим? Полый цилиндр. Кусок железяки. Ничего особенного по изготовлению. Но я разрабатывал и старые подклинившие, прямо на машине и после этого прекрасно ходили.[/QUOTE]
Після розробки старого, що підклинював, щоб вимити продукти корозії з системи, потрібно було і рідину замінити ?
Ну а почему он должен быть дорогим? Полый цилиндр. Кусок железяки. Ничего особенного по изготовлению.
про теплові зазори і коефіцієнт теплового розширення щось чув?
Ну а почему он должен быть дорогим? Полый цилиндр. Кусок железяки. Ничего особенного по изготовлению. Но я разрабатывал и старые подклинившие, прямо на машине и после этого прекрасно ходили.
Ну-ну)
Как такой разработать для примера?
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
Я тоже на старой тойоте наждачкой их чистил и полировал, но на долго этого не хватало. Были всякие канавки и выработка в которые опять забивалась грязь.
як що в супорті два поршня ,то міняти рекомендується обидва!
Само собой, у нас хоть и один идет но буду менять оба)
звісно ущільнюючі гумові кільця теж! пильники можна залишити старі, але як на мене їх теж слід замінити!
Кольца идут в комплекте с поршнем судя по картинке)
Пыльники остались с ремкомплекта, правда судя по форуму могут не подойти
Також не зайвим слід нагадати,що поршні перед вставлянням у супорт мають бути змащені спеціальною змазкою наприклад TRW PFG110 25гр ця змазка не "кусається" з гальмівною рідиною! вона нейтральна до гуми і вона витримує досить високі температури! Поршні мають входити в супорти вільно від руки!
Кстати неплохо себя показала эта смазка, за 2 года только нижнии направляющие немного прикипели и забились грязью. Но видимо это из-за расположения.
Верхние были как новые и отлично ходили.
Менял их полностью новыми вместе с пыльниками года 2 назад.
koka-ftp
21.01.2020, 16:30
Кольца идут в комплекте с поршнем судя по картинке)
в комплекте с поршнем только поршень:D
в комплекте с поршнем только поршень
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Приедет завтра отпишусь точно)
koka-ftp
21.01.2020, 16:44
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Приедет завтра отпишусь точно)
там резинка лежит на своем кулечке, на котором код резинки:D 581130Z000
TRW PFG110 підходить не тільки для напрвляючих супортів ця змазка також підходить для змазки тормозних поршнів супорта! (зона посадки гумового кільця і пильника Справа в тому ,що там потрібна змазка яка має "товаришувати" з гальмівною рідиною,має "товаришувати з резиновими ущільненнями і пильниками і саме головне вона має витримувати досить високі темперетури! Доречі саме підклинювання поршня впарі з люфтом направляючих і є причиною грюкання супортів! найчастіше поршні починають підклинювати після заміни тормозних дисків і колодок одночасно! Це стається тому що коли "старі"диск і колодки зношені то поршень в такому розкладі максимально висунутий з супорта і під пильником в нижній зоні він піддається корозії! Зазвичай на СТО ніхто при заміні не обстежує поршні і не змазує краї поршня ! і коли встановлюється новий диск і колодки то вони цей ржавий поршень заганяють в цилінд супорта і він починає підклинювати в результаті перегріваються диски їх веде і все таке інше тому при заміні і не тільки обов'язково обстежуйте край поршня і змазуйте його направляючі пальці то само собою!! і тоді все буде працювати як часи!!!
Как и говорил koka-ftp сегодня приехал только поршень. :)
И вот как выглядит на нем кольцо из комплекта 58102-2EA10, которое бьется по вину :D
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Буду заказывать такой ремкоплект 58102-2EA00, судя по сообщениям выше и другому форуму)
Спасибо за информацию)
_VICTOR_
22.01.2020, 17:33
в комплекте с поршнем только поршень:D
И тот ГАЛИМЫЙ. Обращайте внимание в магазине когда забираете - на поршнях мелкие забоины и следы начинающейся ржавчины. Хотя все красиво и в мобисовских пакетиках...
Это все таки ТОРМОЗА, а экзист ГАН...НЫ.
Колись вже писав про це але не пам'ятаю де і в якій темі, як що ви зняли супорт і повністю перебираєте його, то розкажу як я вставляю поршні, після того як весь супорт (підкреслюю ВЕСЬ!! а не тільки там де поршень має бути) очищений від бруду іржі, і окислів всередині циліндра наносимо пальцем свіжу гальмівну рідину канавку для гумової манжети змащуємо спеціальною змазкою (я вже писав я використовую змазку ТRW) цією змазкою мажемо гнізда в циліндрі і на поршні де мають бути ущільнення і пильник ,сам поршень я змастив гальмівною рідиною ,потім втавляємо манжету і вставляємо пильник в проточку в супорті і ось тут саме цікаве як вставити поршень точніше як одіти на нього пильник, ось ту і стає не допомогу компресор і стисле повітря, поршень притискаємо до пильника і в корпус супорта там де має бути потім прикручений гальмівний шланг подаємо стисле повітрі (притиснути до отвору пістолет і пшикнути!) одного разу зазвичай досить, аби пильник сам заскочив на поршень! після цього акуратно провертаючи поршень навколо своєї осі вставляємо поршень в супорт він має вставитися від руки!з відчутним спротивом але від руки, вставляємо до тих пір поки пильник не сяде в паз на поршні, я після цього розмістивши брусок між поршнем і скобами супорта витискаю поршень зовні і так пару трійку маніпуляцій аби впевнитись що поршень ходить без підклинюваня.
про теплові зазори і коефіцієнт теплового розширення щось чув?
И что? Исходя из твоих слов он сколько должен стоить?
И что? Исходя из твоих слов он сколько должен стоить? даремно ви сердитесь (так мені здається) Віктор мав на увазі,що поршень гальмівного супорта то не просто шмат заліза там по при сувору відповідність марки чавуну чи алюмінієвого сплаву ,ще мають не аби яку важливість точні розміри! і клас обробки робочої поверхні поршня! так що якісні поршні зазвичай і ціну мають де що більшу за китайський аналог.
_VICTOR_
24.01.2020, 08:56
даремно ви сердитесь (так мені здається) Віктор мав на увазі,що поршень гальмівного супорта то не просто шмат заліза там по при сувору відповідність марки чавуну чи алюмінієвого сплаву ,ще мають не аби яку важливість точні розміри! і клас обробки робочої поверхні поршня! так що якісні поршні зазвичай і ціну мають де що більшу за китайський аналог.
Экзист так не считает ... :mad:
Вот первый поршень
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Вот второй
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Хорошо что увидел до распаковки ... Потом бы задолбался доказывать что не олень и не играл ими в футбол.
Як що колись комусь прийдеться ставити подібний поршень (ну іншого виходу немає) то дуже важливо аби забої , подряпини не були в зоні де поршень контактує з гумовим ущільнюючим кільцем! ,як що в тій зоні будуть дефекти то поршень можна викинути в смітник як що дефекти в других місцях то їх можна зачистити нулівкою потім заполірувати войлоком з пастою ГОІ . Що до конкретного випадку,то це явний БРАК і вони мають його прийняти назад або замінити!
sergio1965
24.01.2020, 09:34
Як що колись комусь прийдеться ставити подібний поршень (ну іншого виходу немає)............то їх можна зачистити нулівкою потім заполірувати войлоком з пастою ГОІ.......
Якщо на поверхні поршня немає хромового чи нікелевого напилення.
_VICTOR_
24.01.2020, 14:58
Що до конкретного випадку,то це явний БРАК і вони мають його прийняти назад або замінити!
Да с экзистом то все порешали ... Просто предупредить народ попытался, чтоб обращали внимание на "акционные цены". Если цена классная и качество нормальное - это удача, а если так как в моем случае - это только убытки и опыт ...
Я на зад колесо купував набір Френкіт. Там повний набір - смазки, ризинок, поршня, штуцера прокачки і інш.. І все йде у бумажній коробці. А ціна не кусає. Купував на укрпартс.
Я на зад колесо купував набір Френкіт. Там повний набір - смазки, ризинок, поршня, штуцера прокачки і інш.. І все йде у бумажній коробці. А ціна не кусає. Купував на укрпартс.
Френкит на долго не хватит( Есть записи на Д2 о коротком ресурсе резинок от этого производителя.
vBulletin версії 3.8.6, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010