PDA

Просмотр полной версии : Выбор прицепа


mobino
21.05.2013, 12:01
Привет! Все чаще посещает мысль о необходимости приобретения прицепа для поездки на моря. Расскажите кто каким пользуется, дайте совет какой приобрести. Спасибо.

VIC
21.05.2013, 14:42
Все чаще посещает мысль о необходимости приобретения прицепа для поездки на моря. помидоров на обратном пути прикупить? для каких целей?

g4aleks
21.05.2013, 15:00
Привет! Все чаще посещает мысль о необходимости приобретения прицепа для поездки на моря.

На мой взгляд - проще прицепить бокс на крышу....
Дешевле, проходимей, удобней...:o

Тушелюб
21.05.2013, 15:56
На мой взгляд - проще прицепить бокс на крышу....
Дешевле, проходимей, удобней...:o

А я от топік-стартера розумію :pardon:. Навіть для простої рибалки складених задніх сидінь+багажника+480-літрового бокса від Юльки вже починає бракувати:o. Лодка, столик, крісла, палатка, матраци, подушки-перини, газова плита, кухонні причандалля, відра, ящики з їжею, бак з водою, удочки, прикормка, велика сумка одягу, взуття, лопата, сокира,...- удвох з сином ще так-сяк. Як їде дружина - вже напряг :D.

mobino
21.05.2013, 17:00
... столик, крісла, палатка, кухонні причандалля, ящики з їжею, бак з водою,...- удвох ще так-сяк...:D.
ППКС!
Любим ездить на море "дикарями", вдвоем вроде как места впритык хватает, а вчетвером... Подумываю о прицепе.

VIC
21.05.2013, 17:02
так зачем его хранить и обслуживать? арендовать у клубней

mitya
21.05.2013, 20:05
так зачем его хранить и обслуживать? арендовать у клубней
подскажите к кому стучать в личку? :o

dimitrij
22.05.2013, 21:31
У меня невядов 132 , фото неполучается выложить

Villi
22.05.2013, 21:43
На море с прицепом? Может не о колесном мова йде.

VIC
22.05.2013, 23:22
подскажите к кому стучать в личку?
кто не жадный отзовется )))

RED-LINE
23.05.2013, 00:15
Возити щось важке, без нього не обійтись. Тушкан причіп майже не відчуває, тільки при гальмуванні відчутно підпихає. По трасі йде дуже добре, маневрувати з ним дуже легко так як він вужчий ніж машинка влазить всюди де протиснеться Тушкан.
Собі взяв КМЗ ПВ 01 Б, прийшлось зразу переробити проводку, знизу обробив бітумом, пофарбований він не дуже якісно, вже є кілька місць іржі.
Ось такий: Якщо треба можу орендувати.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Ще мені подобається ось ця моделька Adria Action

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

dimitrij
23.05.2013, 11:33
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

RED-LINE
23.05.2013, 12:17
кто не жадный отзовется )))
я не жадний ;) вже писав у своєму пості про оренду

Mayor
24.05.2013, 00:38
Ще мені подобається ось ця моделька Adria Action
Категорию для него нужно открывать?

Vovank7777
24.05.2013, 08:25
Уже да. Категория ВЕ.

VIC
24.05.2013, 09:21
Уже да. Категория ВЕ.
старая В включает ВЕ (составы ТС до 3,5т), для новоиспеченных нужна ВЕ

RED-LINE
24.05.2013, 09:58
якщо старе водійське посвідчення тоді нічого не потрібно відкривати
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]
Якщо нові тоді треба щоб була відкрита категорія ВЕ, категорією дозволено керувати з 19 років
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

dimitrij
24.05.2013, 17:15
если прицеп одноосный и до 750кг грузоподъёмности категория В, если двухосный или более750 кг полюбому нужна Е

Тушелюб
24.05.2013, 17:49
Ще мені подобається ось ця моделька Adria Action



+1.

Але від ціни в 10000 еврів слюна пропала :D.

Vovank7777
24.05.2013, 20:37
если прицеп одноосный и до 750кг грузоподъёмности категория В, если двухосный или более750 кг полюбому нужна Е

Аргументируй. Интерес есть. Учиться,менять права - интереса нет.:)

VIC
24.05.2013, 21:59
Аргументируй. Интерес есть. Учиться,менять права - интереса нет.:)
про оси ничего ПДД ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
В - автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, - восьми, состав транспортних засобів з тягачем категорії В та причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;
ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE - состави транспортних засобів з тягачем категорії В, С1, С, D1 або D та причепом, повна маса якого перевищує 750 кілограмів;

dimitrij
24.05.2013, 22:04
Аргументируй. Интерес есть. Учиться,менять права - интереса нет.:)
читайте ПДД, у самого категория В и прицеп выбирал под эту категорию, да и тянуть автоматом прицеп более тонны нихочится.

dimitrij
24.05.2013, 22:09
VIC надо поискать там не только про оси но и к накатному тормозу прицепа требования есть, найду выложу.

VIC
24.05.2013, 22:17
VIC надо поискать там не только про оси но и к накатному тормозу прицепа требования есть, найду выложу.
В ПДД нет

RED-LINE
25.05.2013, 16:32
накатний тормоз, це вже для Вашої безпеки, 750 кг відчутно підпихає.

dimitrij
25.05.2013, 22:49
у меня 680кг и тормоз устоновлен с завода, поначалу хотел от него отказаться попрбовал, разница существенная. с прицепом проблем больше чем без него.
берите поменьше вещей побольше денег и будет счастье, прицеп это когда наоборот.

JIISS
30.05.2013, 12:01
хотелось бы услышать мнение форумчан на счет выбора прицепа, цена место покупки. Прицеп нужен под стройку т.е под перевозку стройматериалов, к чему цеплять еще не решил или тушка 2.0 бенз МТ, или карандаш 2.0 ДТ АТ:confused:

RED-LINE
30.05.2013, 13:20
Можеш глянути пост 11. Прицеп ціна якість

JIISS
30.05.2013, 13:35
смотрел, ответов на мои вопросы нет:negative:

dimitrij
30.05.2013, 21:04
смотрел, ответов на мои вопросы остались:negative:
стройматериалы разные бывают

VIC
30.05.2013, 22:12
смотрел, ответов на мои вопросы остались:negative:
БУ Газель, купить, стройкакапут - продать

JIISS
31.05.2013, 08:31
стройматериалы разные бывают

какие бывают при строительстве дома:o

JIISS
31.05.2013, 09:35
БУ Газель, купить, стройкакапут - продать

идея прикольная, + права переделывать:confused:

Олегator
31.05.2013, 09:42
идея прикольная, + права переделывать:confused:

таврикос... :)

dimitrij
31.05.2013, 11:09
какие бывают при строительстве дома:o
ЖБИ пропустим, а так от цементно-песчаных смесей в мешках до 6-ти метровой вагонки и обрезнного леса. я бы вам посоветовал купить одноосный прицеп с внутреними размерами кузова не менее 2х1.25, невысоким бортом (неудобно выше пупа цемент грузить), открывающимися (и обязательно фиксирующимися в открытом положении) передним и задним бортом. ценовая категория таких прицепов в пределах 5000грн. на своём борта в открытом положении фиксировал с помощью тросиков и удленил дышло на пол метра, пару раз даже перевозил деревяные балки по 6м.

VIC
31.05.2013, 12:19
идея прикольная, + права переделывать:confused:

не нужно, газель - до 3,5 тонн

Stor
06.12.2013, 18:48
Могу так же рекомендовать КМЗшные прицепы, сейчас в районе 4к грн за 2х метровую модель, вполне неприхотливый, с 2009го года пока еще не ржавеет хотя достаточно долго стоял на улице.

Ryu
23.04.2014, 10:52
Взяв собі причеп Коріда Тех КРД 050122 новий у диллера у Львові (комплектація - стандартний причеп, R13 колеса з незрозумілою резиною..., евротент), заплатив 7000 грн за причеп, реєстрація у ВРЕР - 420 грн, страхівка - 200 грн.
Перші враження - покраска ДУЖЕ погана, з часом потрібно буде перемальовувати весь, причеп дуже ніжний, зібраний в натяжку таке враження, що деталі кузова робились на різних заводах... відкривається лише задній борт, але везти щось на далеку відстань з відкритим заднім бортом не бажано так як дуже слабкі кріплення борта до кузова, добре що кріплення завісного типу і борт можна швидко демонтувати, при кліренсі крила причепа 50 см до дорожнього покриття, болотники в 14 см явно стоять просто для галочки.
Ще один мінус - диллер хотів намахати і поставив на причеп старі вицвівші плафони освітлення, один з яких мав тріщину, один з передніх габартних вогнів був з несправною лампочкою, був обірваний один болотник...
Наразі вроді все, якщо є питання пишіть.

Aviator
23.04.2014, 13:18
Взяв собі причеп Коріда Тех КРД 050122 новий у диллера у Львові (комплектація - стандартний причеп, R13 колеса з незрозумілою резиною..., евротент), заплатив 7000 грн за причеп, реєстрація у ВРЕР - 420 грн, страхівка - 200 грн.
Перші враження - покраска ДУЖЕ погана, з часом потрібно буде перемальовувати весь, причеп дуже ніжний, зібраний в натяжку таке враження, що деталі кузова робились на різних заводах... відкривається лише задній борт, але везти щось на далеку відстань з відкритим заднім бортом не бажано так як дуже слабкі кріплення борта до кузова, добре що кріплення завісного типу і борт можна швидко демонтувати, при кліренсі крила причепа 50 см до дорожнього покриття, болотники в 14 см явно стоять просто для галочки.
Ще один мінус - диллер хотів намахати і поставив на причеп старі вицвівші плафони освітлення, один з яких мав тріщину, один з передніх габартних вогнів був з несправною лампочкою, був обірваний один болотник...
Наразі вроді все, якщо є питання пишіть.
Зачем тогда брал такое гуано? Выбор же есть!

Ryu
23.04.2014, 15:31
Зачем тогда брал такое гуано? Выбор же есть!
Насправді дивився на різні причепи, всі плюс мінус однаково зроблені...
Якщо брати кращий то щоб він був оцинкований, а якщо оцинковано хоча б дно - то це ще + 2000 грн.
А плафони були диллером замінені на нові, лампочку габарита так само він замінив, болотники сам поставив довші так як в нього були тільки на 14 см.

Villi
24.04.2014, 12:17
Мне прицеп нужен по хозяйству. Перевожу от стройматериалов до перегноя. При покупке подумал, что новый не нужен для таких целей, поэтому на Сландо подобрал нормальный вариант за 2 тыс.

Bovic
24.04.2014, 13:19
С 1998 года юзаю при необходимости Зубренок...доволен... минусов, имхо, только два : арки колес внутри прицепа и задний борт не открывается ( исправимо)...:)

Ryu
24.04.2014, 17:59
Мне прицеп нужен по хозяйству. Перевожу от стройматериалов до перегноя. При покупке подумал, что новый не нужен для таких целей, поэтому на Сландо подобрал нормальный вариант за 2 тыс.
Причеп трьохрічний аналогічний тому що я взяв на сландо коштував 5 тис, при чому не зрозуміло що ним возили...тому було вирішено взяти новий

Ryu
24.04.2014, 18:04
С 1998 года юзаю при необходимости Зубренок...доволен... минусов, имхо, только два : арки колес внутри прицепа и задний борт не открывается ( исправимо)...:)
Якби в мене був причеп, я б звісно так само при необхідності щось перевезти відштовхувався від того що є, але так як причепа взагалі не було....
Доречі розглядав варіант зробити саморобний, виходило дешевше ніж купити новий у диллера, але враховуючи погодження, тестування реєстрація б могла вийти дорожче, тай й часу б зайняло дуже багато...

Stor
24.04.2014, 18:19
Апну и я тему :) все тот же КМЗ ПВ-01Б, откидной задний борт, сегодня вкинули 620 кг погрузчиком (20 мешков по 30 кг + паллета):

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Присел, но на отбойники не лег, шел хорошо, если правильно учесть развесовку то даже не напрягает на ходу.

Ryu
27.04.2014, 10:30
Апну и я тему :) все тот же КМЗ ПВ-01Б, откидной задний борт, сегодня вкинули 620 кг погрузчиком (20 мешков по 30 кг + паллета):

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

Присел, но на отбойники не лег, шел хорошо, если правильно учесть развесовку то даже не напрягает на ходу.
Коли я брав причеп, диллер сказав, що до 1 тонни везти можна, але не часто...але враховуючи наші дороги :dash:

VIC
27.04.2014, 11:16
Коли я брав причеп, диллер сказав, що до 1 тонни везти можнаприцеп оборудован тормозами? тогда можно

К12
27.04.2014, 16:02
Таскаю вот такой,где-то 1-2 раза в неделю по работе и на дачу. Продал Газель и купил прицеп длинна 3м. Заменяет Газель полностью, бывало и по 2 тонны возил.Впереди поставил опорное колесо, теперь прицеп даже гружёный можно отцепить от машины за 1 мин., благодаря двум осям он не перекидывается, и на фаркоп нагрузка небольшая.После Газели вздохнул с облегчением,вспоминаю её как страшный сон.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

Ryu
28.04.2014, 00:04
прицеп оборудован тормозами? тогда можно
Про гальма мова не йде, йдеться про те що на даній моделі більше тонни возити не рекомендовано, так як він від таких частих перевезень розсипатись може

Ryu
28.04.2014, 00:08
Таскаю вот такой,где-то 1-2 раза в неделю по работе и на дачу. Продал Газель и купил прицеп длинна 3м. Заменяет Газель полностью, бывало и по 2 тонны возил.Впереди поставил опорное колесо, теперь прицеп даже гружёный можно отцепить от машины за 1 мин., благодаря двум осям он не перекидывается, и на фаркоп нагрузка небольшая.После Газели вздохнул с облегчением,вспоминаю её как страшный сон.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
причеп такого плану новий близько 12 000 грн, для інтенсивного використання супер, проте я розумію везти дві тонни по трасі... а якщо містом.... перша передача старт з місця туксон + дві тонни та навіть тонна... зчеплення на довго вистачить:pardon:

К12
28.04.2014, 19:48
Ну две тонны не каждый день вожу, я просто о том что если очень надо то можно разок другой за год и нагрузить, туксон нормально с ним справляется. Вообще прицепом вожу в осном металопрокат длинной 3- 4м. и лист 2,5- 3м. вес 300-700 кг. всё по городу, в таких режимах нагрузка особо не ощущется.Ну а о сцеплении то зимой в глубоком снегу она и поболее бывает, и ничего ездят же туксоны.А вообще сцепление у туксона слабое,с ним надо нежно.

Dr.V
04.07.2015, 19:44
Апну тему, в связи с приобретением недвижимости за городом возникла необходимость возить всякое садово-дачное по мелочи.

Прочитал тему, советуют КМЗ, может быть какие-то еще советы есть?

Ryu
01.06.2016, 16:04
Апну тему, в связи с приобретением недвижимости за городом возникла необходимость возить всякое садово-дачное по мелочи.

Прочитал тему, советуют КМЗ, может быть какие-то еще советы есть?
КРД 050122, максимум віз 1200 кг вантажу, не враховуючи маси прицепа... регулярно вожу тону цементу, так як йде будівництво будинку + дрова, метал .... все ок, замінив резинові відбійники 15 грн. штука)))
фарба злазить - треба перефарбовувати, ліхтарі ЗЛО - треба ставити діодні)))

ventura
11.11.2016, 18:34
P.S. Критика також сприйматиметься з вдячністю.когда строился понял, что проще заказать грузовик с сотней мешков цемента по телефону, чем ездить самому и возить по 15 мешков.

kym
11.11.2016, 20:39
хлопці, хоча й не под містом Лева, але коли потрібно бул під Києвом займатися ремонтом новобудови для сина, то зрозумів - таки краще віддадти грошей за доставку від будмаркета до оселі на поверх, аніж самому на Тушкані йорзати декілька разів на перевезенні плитки та іншго важкого та самому перти....

Тушелюб
12.11.2016, 11:58
хлопці, хоча й не под містом Лева, але коли потрібно бул під Києвом займатися ремонтом новобудови для сина, то зрозумів - таки краще віддадти грошей за доставку від будмаркета до оселі на поверх, аніж самому на Тушкані йорзати декілька разів на перевезенні плитки та іншго важкого та самому перти....

Та хто б у такому сумнівався - давно вже живу :D. Неправильно я акцент поставив. Перш за все йдеться про життя на селі - як каже saper1: сажанці, пару мішків бульби, верба при дорозі впала - порізав привіз і таке всяке. І при будові по-любе щось буде треба. Забракло пару мішків цементу, чи вапна - терміново, щоб бригада не стояла. Ділянка на краю села. Чи то вагончик для початку арендувати, а може й своїми силами сарайчик який на початку для лопат з пінобетону зклеїти. Привіз два десятки блоків, поклав і сторожувати не потрібно. Ох і страшно ж мені з цим всім і хочеться :confused:. Але причіп, схоже, таки треба. Тим більше, що вже зараз маю його де тримати.

Тушелюб
12.11.2016, 12:10
ключевая фраза. а покупать прицеп....

Згоден зі 100% оптимальністю такого варіанту з точки зору процесу будування. Але для життя на селі... По-любе планую собі потім ще й мотоблока прикупити, щоб дрова з лісу возити. Може то якийсь причіп відразу як для мотоблока взяти. Але чи буде він годитися щоб туксоном його тягати?

Offroad
30.07.2019, 14:15
Зараз в періодичному тимчасовому користуванні металевий Палич, кузов 2х1,2 (чи 1,25) метри, відкидний тільки задній борт, ступиці з копійки, ресори, такі вже не випускають. Але треба свій... Чого мені зараз не вистачає - довжини і відкидного переднього борту. Також зараз роблять не суцільнометалеві, а борти/днище з фанери. Придивився Палич Хамер-Люкс ПГМФ 8304, одноосний, відкидні перед/зад, ресори, фанера, кузов 2150х1250... Ще розглядаю причепи Лев завода Кремінь - там взагалі конфігуратор і можна під себе скласти - але ні в кого не бачив їх в експлуатації...

AlexS
31.07.2019, 09:14
Рекомендую
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

У меня два, под разные задачи

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]