Показати повну версію : Замок дверцяти багажника
Вже з рік, час від часу друзі звертають увагу, що у мене гримить багажник. Я хоч і не з тих, що прислухаються до найменших цвіркунів по кутках машини (аби їхала :D), але вже й сам це добре чую. Нині саме була нагода придивитись, що ж воно там таке.
Якщо пошарпати закриту дверцяту багажника, то відчувається деякий люфт. Схоже, що захват замка дверцяти дещо розхитався. З виду пластмасова клямка замка дійсно десь так на міліметр з'їджена дужкою нижньої скоби на дні багажника. Для мене, як пережитка радянської епохи, лікуванням проблеми виглядає кілька ударів кувалдою по скобі з метою пригнути її вниз. Але може хтось знає більш цивілізований спосіб виправити ситуацію, та й скоба з вигляду досить таки міцненька :confused:.
слева и справа на средних углах (во как завернул...) самой ляды есть резиновые толстенькие упоры
они крутятся, типа регулировка - покрути туда-сюда для устранения эффекта
Borisich
23.11.2012, 13:15
Отрегулировать скобу (которая внизу на кузове). Ослабить 2 винта и отодвинуть трошки назад. Затянуть винты. Проверить. При необходимости повторить.:victory:
слева и справа на средних углах (во как завернул...) самой ляды есть резиновые толстенькие упоры
они крутятся, типа регулировка - покрути туда-сюда для устранения эффекта
Отрегулировать скобу (которая внизу на кузове). Ослабить 2 винта и отодвинуть трошки назад. Затянуть винты. Проверить. При необходимости повторить.
Як все-таки цивілізація вперед пішла (порівняно з кувалдою :D).
Дякую :friends:. Про виконання доповім.
Проще всего сперва слабить крепление скобы, выставить упоры и затянуть крепление скобы
Проще всего сперва слабить крепление скобы, выставить упоры и затянуть крепление скобы
Як я розумію, пропонується комбінація обох варіантів, замість використання одного з них. А чим то краще, або простіше ?
або простіше ?
так два упора просто руками подкручиваются
а гайки крутить - ключи доставать
в то же время может не достаточно оказаться только одни упоры порегулировать...
от простого к сложному...
так два упора просто руками подкручиваются
а гайки крутить - ключи доставать
в то же время может не достаточно оказаться только одни упоры порегулировать...
от простого к сложному...
Саме такий висновок для себе я вже зробив. Думаю, що упорами має все обмежитися, оскільки люфт дверцят зовсім невеликий.
смотри сюда: у меня тоже появился дополнительный грюк, но проявлялся при проезде неровностей при диагонали
я даже Ясера в багажнике пустом катал - грит что таки ляда
начал регулировать упоры - до максимума
подклеил в точке соприкосновения резинки на самоклейке
стучит.....
причем чем свободнее багажник, тем сильнее стучит
когад в отпуск его затрамбовал - тишина...
потом на какое-то время забил на это дело
но хорошая погода с сухой природой закончились, багажник освободился и опять начал доставать это грюкот...
итог, не поверите - я ЗАкрутил упоры, т.е. уменьшил их высоту....
стук остался, но очень маленький, уже не напрягает......
Borisich
23.11.2012, 15:47
Саме такий висновок для себе я вже зробив. Думаю, що упорами має все обмежитися, оскільки люфт дверцят зовсім невеликий.
Упорами можно щель между уплотнителем и дверкой багажника осуществить. Плучится мокрый багажник в дождик. :sad:
итог, не поверите - я ЗАкрутил упоры, т.е. уменьшил их высоту....
стук остался, но очень маленький, уже не напрягает......
Отож спосіб один - тре пробувати :).
Упорами можно щель между уплотнителем и дверкой багажника осуществить. Плучится мокрый багажник в дождик. :sad:
Також логічно. Знову-таки, треба пробувати.
Доповідаю.
Упори викрутив. Помогло десь так відсотків на 60. Дрібні вібрації, зокрема, львівську бруківку, тримає добре - в салоні незвична тиша. Втім, на серйознішому бездоріжжя все ж гримить, хоча і значно менше. Весною, вже як потепліє, буду скобу підганяти.
Форум рулить. Дякую за пораду :good:.
vBulletin версії 3.8.6, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010