aerodron
20.02.2012, 12:37
Вот собственно ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]) только недавно узнал фирму-производителя нашего ПП. Интересным фактом оказалось то что аналогичная система стоит на 911.
Pre-emptive torque management[15]
Multi-plate clutch coupling. The ITM 3e multi-plate clutch coupling is used in the Hyundai Santa Fe, Hyundai Tucson and Porsche 911. In normal conditions, it sends up to 95% of the torque to the front wheels. In the case of the Hyundais, the system can be locked in a 50:50 split so that you have a more dedicated off-road system. The system can be locked with the '4WD LOCK' button. The ITM 3e uses a multi-plate clutch coupling with magnetic activation
А на их оф сайте ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]) может пригодиться инфа любителям апгрейда. Ведь известно что некоторые модели тусанов, к примеру на рынках Пендостана, укомклектовывались разными моделями ПП. AWD и 4WD...
Pre-emptive torque management[15]
Multi-plate clutch coupling. The ITM 3e multi-plate clutch coupling is used in the Hyundai Santa Fe, Hyundai Tucson and Porsche 911. In normal conditions, it sends up to 95% of the torque to the front wheels. In the case of the Hyundais, the system can be locked in a 50:50 split so that you have a more dedicated off-road system. The system can be locked with the '4WD LOCK' button. The ITM 3e uses a multi-plate clutch coupling with magnetic activation
А на их оф сайте ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]) может пригодиться инфа любителям апгрейда. Ведь известно что некоторые модели тусанов, к примеру на рынках Пендостана, укомклектовывались разными моделями ПП. AWD и 4WD...