Увійти

Показати повну версію : Тепло -, Гідро - ,Звукоізоляція капота


Ігор
22.12.2011, 19:01
Перечативши багато інформації на нашому форумі та на російському, вирішив самотужки рішити дану проблему :
- придбав в "Епіценрі" ізолон товщиною 8мм. по ціні 54,60 грн. за м.кв.
( необхідно 1,50Х1,20 ) разом : 98,38грн.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

Заповнив вікна між ребрами.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

не помішає навіть для щасливчиків придбавших оригінальну шумку .
Потім - суцільний кусок на весь капот
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

Кріпив до капота пістонами від "вісімки" діаметром 8мм. в кількості 12шт.х0,50 = 6грн.
Загалом, панове, отримуємо за ціною у 110,28грн. такий необхідний і помірно дешевий девайс.
Відкриваєш - красиво.Миється - добре.Теплоізоляція - добре.

Andrew
22.12.2011, 22:10
Як довго, тепер будуть розмерзатись "пісялки "омивача лобового скла? При виликому морозі,вони замерзають і розмерзаються за рахунок тепла від двигуна.

amiqo
22.12.2011, 22:39
Від тепла пальців рук :good:

VIC
23.12.2011, 00:21
Відкриваєш - красиво.Миється - добре.Теплоізоляція - добре. делал так в аудях, когда штатная начала сыпаться, где то через полгода между пистонами натянул веревочку для поддержки, начала рваться и слетать с пистонов. Где пистон проходит через тело утеплителя рекомендую наклеить квадратик из водокнистого Моментовского скотча

Ігор
23.12.2011, 20:46
Як довго, тепер будуть розмерзатись "пісялки "омивача лобового скла? При виликому морозі,вони замерзають і розмерзаються за рахунок тепла від двигуна.

1. Використовую незамерзайку -22°С для оприскувача.
2. Штатна "шумка" перекриває теж, тим самим нестворюючи ніяких незручностей тим, хто її встановив.

Ігор
23.12.2011, 20:55
делал так в аудях, когда штатная начала сыпаться, где то через полгода между пистонами натянул веревочку для поддержки, начала рваться и слетать с пистонов. Где пистон проходит через тело утеплителя рекомендую наклеить квадратик из водокнистого Моментовского скотча
В "Епіцентрі" рекомендували взяти "Алюфом тип С(самоклеючий)", що використовують майстри при обесшумці кузова,арок та ін., але він у два рази дорожчий.
P.S. Дякую за пораду.

BeOne
26.12.2011, 09:40
Так там состав другой, у алюмофрома типа каучуковая основа. А у иных полиєтилен вспененный.
Я себе алюмофром брал на теплобарьер, но это другая тема.
Да кстати, самоклеющийся слой очень даже неплохо держиться, пробовал отодрать от куска метала, местами каучук с липкой основой остается на метале, отрываеются кусочками от листа - крепко держится! Ну типа совсем нет смысла брать специальный термо клей.

Mega_Serega
26.12.2011, 13:21
да это он пока держится, на предыдущей машине подобное делал, через время таки отклеился, хотя изначально не отодрать было :confused:

sergio1965
22.11.2017, 21:16
Потрібно утеплювати не тільки капот, тобто, верхню частину моторного відсіку, але й нижню, в районі піддону картера, КПП. Колись, на автомобілях "Таврія", "Славута" та "Сенс" проводив таке утеплення - було дуже ефективним: при декілька-годинному стоянні на морозі 10-15 град. С температура ОР була близько 25-30 град. С. І економія палива та часу - не потрібно було гріти двигун.

VIC
22.11.2017, 21:33
було дуже ефективним: при декілька-годинному стоянні на морозі 10-15 град.
а як туди потрапить мастило? до такого утеплення ще спрінклери з автоматичною системою пожежогасіння потрібні

sergio1965
23.11.2017, 21:04
а як туди потрапить мастило? до такого утеплення ще спрінклери з автоматичною системою пожежогасіння потрібні

Не виключено, але до "Туссана" чотири автомобілі "з'їздив" і нічого не потрапляло. Просто, в мелітопольських двигунах таку теплоізоляцію піддону картера зробити досить легко і безпечно, бо там випускна труба знаходиться досить далеко від піддону. Утеплення робив із повсті ("войлоку"), а вона досить погано горить. Загалом, є варіанти утеплити моторний відсік в середній та нижній частині. І, саме головне, воно того варте.