КПК

Показати повну версію : температура двигателя


Maxxx
18.12.2011, 18:01
На моем автомобиле на приборной панели нет прибора и не отображается температура двигателя. Подскажите, как в этом случае контролировать всякого рода аварийные ситуации, связанные с температурой двигателя?

Я так подозреваю, там есть красный значок с термометром, и если что-то не в порядке (перегрев), то он загорится?

ИгорьОК
18.12.2011, 18:09
как в этом случае контролировать всякого рода аварийные ситуации, связанные с температурой двигателя?
Какова частота их появлений на твоем авто?
Я так подозреваю, там есть красный значок с термометром, и если что-то не в порядке (перегрев), то он загорится?
Если будеш следить за его исправностью-то сработает.

Maxxx
18.12.2011, 18:33
пока ни разу не появлялось. :) но было бы спокойнее, если бы прибор был.
ведь зачем-то же ставят его.. и на моем предыдущем автомобиле он тоже был...

впрочем, если среди предупреждений есть такой значок, то ладно..

мытарь
18.12.2011, 18:46
пока ни разу не появлялось. :) но было бы спокойнее, если бы прибор был.
ведь зачем-то же ставят его.. и на моем предыдущем автомобиле он тоже был...

впрочем, если среди предупреждений есть такой значок, то ладно..

да, еще бы индикатор давления масла не помешал и напряжения в сети

maxa
18.12.2011, 19:34
еще бы индикатор давления масла не помешал


так есть такой индикатор, при недостаточном давлении загорается красным. Например при смене масла, сразу после запуска двигателя горит около 3 сек, пока насос не прокачает масло

Bad
18.12.2011, 19:45
да, еще бы индикатор давления масла не помешал и напряжения в сети
На крайняк можно воспользоваться ЭТИМ ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

ИгорьОК
18.12.2011, 20:04
Например при смене масла, сразу после запуска двигателя горит около 3 сек, пока насос не прокачает масло
Масло в фильтр надо заливать и не будет гореть.

sergio1965
30.03.2018, 21:56
Можливо, хтось підкаже: при якій температурі ОР двигуна на панелі приладів загоряється індикатор надмірної температури ОР, тобто, індикатор перегріву двигуна ?

koka-ftp
30.03.2018, 23:37
Можливо, хтось підкаже: при якій температурі ОР двигуна на панелі приладів загоряється індикатор надмірної температури ОР, тобто, індикатор перегріву двигуна ?

Овер 120

ROMA-GRAFF
31.03.2018, 01:32
Тоже самое. Нет датчика темп на приборке. Купил ЕЛМ-327. на телефон ТОРК-прогамма. Когда приспичит......смотрю там тепературу)))

sergio1965
31.03.2018, 09:16
Дякую, хлопці, за підказки. Просто нещодавно при їзді по заміському шосе на 10-15 сек. увімкнулася ця сигнальна лампочка. Правда, був ззовні закритий (утеплений) радіатор двигуна і сам двигун - був мороз. Сподіваюся, що шкоди від цього короткочасного перегрівання не буде.

VIC
31.03.2018, 11:59
Правда, був ззовні закритий (утеплений) радіатор двигуна і сам двигун - був мороз.то ти марно робив, при нормально працюючому термостаті в цьому нема необхідності

Aviator
31.03.2018, 15:00
то ти марно робив, при нормально працюючому термостаті в цьому нема необхідності

Тем более на бензиновом моторе.

sergio1965
31.03.2018, 19:19
то ти марно робив, при нормально працюючому термостаті в цьому нема необхідності
Діапазон температур навколишнього середовища для нормальної експлуатації автомобіля (двигуна) досить широкий - від -30 град. С до +40 (приблизно). Сумніваюся, що в усьому цьому досить широкому діапазоні двигуну однаково легко справлятися і з віддачею тепла, і з його збереженням. В спеку ми практично мало чим можемо йому додатково допомогти, а от в мороз дещо можемо. Правда, на - 5 град. С вийшло занадто. Погано, що немає вказівника температури. На попередньому автомобілі (Ланос) встановив індикатор увімкнення вентилятора системи охолодження і після зупинки не глушив двигун поки не відімкнеться вентилятор.

sergio1965
01.10.2019, 16:58
Скоро зима і актуалізується питання прогрівання двигунів. Хтось по 10 - 15 хв. прогріває в режимі ХХ, я в режимі ХХ прогріваю поки відкриваю та закриваю гараж, потім їду на І-ій передачі зі швидкістю 5 км/год. до основної дороги 700 м і за цей час двигун прогрівається. Але колись давно, ще на карбюраторних "Таврії" та "Славуті", для прискорення прогрівання двигуна, особливо, при -5⁰ С та нижче, дещо перетискав вихідний патрубок з ГБЦ, потім встановив кран. Час прогрівання зменшувався. З переходом на автомобілі з "вприсковими" двигунами необхідність в такій процедурі відпала, але в зимових Карпатах, або після ночі, або після 6 - 7 годин катання, коли двигун повністю вистигав, застосовую такий прийом пришвидшеного прогрівання.

VIC
01.10.2019, 17:53
Якщо вимкнути вентилятор клімата то можна не затискапи

☆VIC☆

sergio1965
01.10.2019, 20:21
Якщо вимкнути вентилятор клімата то можна не затискапи

☆VIC☆

Хіба в процесі прогрівання двигуна працює вентилятор клімату ?

VIC
01.10.2019, 21:06
Хіба в процесі прогрівання двигуна працює вентилятор клімату ?Так, працює

☆VIC☆

sergio1965
01.10.2019, 23:20
Так, працює

☆VIC☆

Я чогось не зрозумів...
А-га, зрозумів. Де-хто при прогріванні двигуна вмикає прогрівання салону. Так, в такому випадку двигун буде прогріватися довше. Я так ніколи не роблю.

VIC
02.10.2019, 07:22
Якщо клімат в автоматі то гріє салон автоматично

☆VIC☆

Tabbycat
04.10.2019, 22:50
Ось таке запитання:
Якщо робочу температуру двигуна підвищити з 90 до 95-97 градусів - чи зменшиться апетит двигуна?
Коли я чипувався у Chiptun'a (S-Auto), він спитав чому в мене низька температура двигуна (90), я відповів що така вона завжди і оффів це не бентежило.

Joice
04.10.2019, 23:29
Ось таке запитання:
Якщо робочу температуру двигуна підвищити з 90 до 95-97 градусів - чи зменшиться апетит двигуна?
Коли я чипувався у Chiptun'a (S-Auto), він спитав чому в мене низька температура двигуна (90), я відповів що така вона завжди і оффів це не бентежило.

А хіба це не від термостата залежить? Такий мабуть він є. Я взагалі ніколи не цікавився яка робоча температура мого двигуна. Стрілка термометра в будь-яку пору року завжди як вкопана, не ворушиться. А скільки та риска на термометрі означає...? Не думаю, що ті 5 градусів мають хочаб яке значення.

Tabbycat
04.10.2019, 23:50
А хіба це не від термостата залежить?

Від термостата і датчика увімкнення вентилятора. Начебто вони існують з різними уставками.

sergio1965
05.10.2019, 19:51
Ось таке запитання:
Якщо робочу температуру двигуна підвищити з 90 до 95-97 градусів - чи зменшиться апетит двигуна?
Коли я чипувався у Chiptun'a (S-Auto), він спитав чому в мене низька температура двигуна (90), я відповів що така вона завжди і оффів це не бентежило.
Якщо і зменшиться, то, думаю, ви навіть і не помітите - економія буде мізерною. Але має дещо зменшитися ККД двигуна - максимальний він, наскільки пам'ятаю, при температурі 80-85° С.

VIC
05.10.2019, 21:17
То ж це не двигуна температура в рідини в контурі охолодження, якщо її підняти то температуру двигуна потрібно зменшувати за рахунок збільшення об'єму мастила і додати радіатор масляної системи

☆VIC☆

sergio1965
05.10.2019, 21:33
То ж це не двигуна температура в рідини в контурі охолодження, якщо її підняти то температуру двигуна потрібно зменшувати за рахунок збільшення об'єму мастила і додати радіатор масляної системи

☆VIC☆
Я і маю на увазі. що ККД двигуна максимальний при температурі ОР в контурі охолодження 80-85° С - колись про це читав в якомусь автомобільному журналі, скоріше за все - в "За рулём" часів СРСР. Можливо, то стосувалося тільки карбюраторних двигунів ?

VIC
05.10.2019, 22:17
Я і маю на увазі. що ККД двигуна максимальний при температурі ОР в контурі охолодження 80-85° С - колись про це читав в якомусь автомобільному журналі, скоріше за все - в "За рулём" часів СРСР. Можливо, то стосувалося тільки карбюраторних двигунів ?Можливо і так, але крім горіння палива є ще пари тертя, а там температура росте дуже швидко, масло коксується, забиває канали, а далі капут, сухе тертя і лампа маслодифіциту мовчить

☆VIC☆

Joice
06.10.2019, 09:14
Можливо і так, але крім горіння палива є ще пари тертя, а там температура росте дуже швидко..


☆VIC☆

В моїй Audi A6 на приборці був навіть термометр мастильни, циферблат якого був обмежений, якщо не помиляюсь, 190градусами. На високих швидкостях стрілка частенько підбиралася до тої позначки. Я і зараз не розумію, навіщо та інформація, якщо немає червоної зони.

sergio1965
06.10.2019, 19:55
Можливо і так, але крім горіння палива є ще пари тертя, а там температура росте дуже швидко, масло коксується, забиває канали, а далі капут, сухе тертя і лампа маслодифіциту мовчить

☆VIC☆
Так, є такі місця, але якісне мастило має витримувати ці високі температури і забезпечувати міцну мастильну плівку, яка б не давала металу контактувати один з іншим і відводила б від поверхонь тепло без коксування. До того ж, чим нижча температура ОР, тим нижчою мала б бути і температура мастила і менший ризик його коксування.
Я ж маю на увазі, що при більш високій робочій температурі ОР збільшується і загальна температура двигуна та підкапотного простору, що в свою чергу підвищує температуру вхідного повітря, яке стає розрідженішим і легшим, що в свою чергу погіршує масове наповнення циліндрів. Як результат - зменшення ККД двигуна. Я, наприклад, вже давно від'єднав підігрів дросельного патрубка щоб дещо зменшити температуру впускного повітря. При їзді по заміських шосе це, думаю, дає досить невеличку перевагу, а ось при їзді містом в теплу і, особливо, спекотну погоду, це дає більш відчутний результат. Чомусь же в інжекторних двигунах забір повітря йде не з підкапотного простору, як у карбюраторних двигунах, а із зовні, де повітря мінімум в 2 рази холодніше. До речі, ще колись в автомобілі "Москвич -2140" забір повітря влітку здійснювався біля фори головного світла.

VIC
06.10.2019, 21:02
Так, є такі місця, але якісне мастило має витримувати ці високі температури і забезпечувати міцну мастильну плівку, яка б не давала металу контактувати один з іншим і відводила б від поверхонь тепло без коксування. До того ж, чим нижча температура ОР, тим нижчою мала б бути і температура мастила і менший ризик його коксування.

Я ж маю на увазі, що при більш високій робочій температурі ОР збільшується і загальна температура двигуна та підкапотного простору, що в свою чергу підвищує температуру вхідного повітря, яке стає розрідженішим і легшим, що в свою чергу погіршує масове наповнення циліндрів. Як результат - зменшення ККД двигуна. Я, наприклад, вже давно від'єднав підігрів дросельного патрубка щоб дещо зменшити температуру впускного повітря. При їзді по заміських шосе це, думаю, дає досить невеличку перевагу, а ось при їзді містом в теплу і, особливо, спекотну погоду, це дає більш відчутний результат. Чомусь же в інжекторних двигунах забір повітря йде не з підкапотного простору, як у карбюраторних двигунах, а із зовні, де повітря мінімум в 2 рази холодніше. До речі, ще колись в автомобілі "Москвич -2140" забір повітря влітку здійснювався біля фори головного світла.Висока температура потрібна для випаровування паливного аерозолю, інакше потрібне надлишкове збагачення суміші, тобто збільшення частки палива, інша річ коли безпосереднє впорскування, там є можливість ставити проміжний охолоджувач повітря

☆VIC☆

AlexS
07.10.2019, 09:36
Ось таке запитання:
Якщо робочу температуру двигуна підвищити з 90 до 95-97 градусів - чи зменшиться апетит двигуна?
Коли я чипувався у Chiptun'a (S-Auto), він спитав чому в мене низька температура двигуна (90), я відповів що така вона завжди і оффів це не бентежило.

Да, уменьшиться. Исправный Тушканчик держит t 86 летом с климатом и 83 в прохладную погоду.
Проверить легко (только при наличии БК). На Трассе закройте часть радиатора картонкой и замерьте расход при t 93-95.

Аналогичная ситуация у Лачетти. Но там зимой на 1,8, выше 78 не поднималась. Задача повышения t, возникала из за плохого обогрева салона, особенно у универсалов. Замена термостата и утепление моторного отсека поднимали t до 92-94. Все кто это делал отмечали уменьшение расхода топлива.

sergio1965
07.10.2019, 18:31
Да, уменьшиться...........
......Замена термостата и утепление моторного отсека поднимали t до 92-94. Все кто это делал отмечали уменьшение расхода топлива.
Саме головне - на скільки зменшиться ? Бажано було б навести статистику тих, хто це робив.

saper1
07.10.2019, 18:41
Всегда 84 градуса по трассе... с кондиционером до 89... вентилятор включается вроде при 92...это бк планшета показывает.

kym
07.10.2019, 21:19
дизель.
НЕ туксон
был термостат подуставший, срабатывал где-то на 80
зимой двиг на участке гараж-работа о 9 км даже половины не набирал
пытался ставить картонку - децкий лепет...
тем более перед поездкой по трассе при минусе за бортом...
а стоять и дырчать... ну сами поняли

поменял на новый с порогом 92 - как бабка пошептала (тьфу-тьфу-тьфу)
через 3-4 минуты даже в салоне тепло появляется...

sergio1965
07.10.2019, 21:57
.................................................. ......................

поменял на новый с порогом 92 - как бабка пошептала (тьфу-тьфу-тьфу)
через 3-4 минуты даже в салоне тепло появляется...
Про температуру в салоні - це зрозуміло. Було питання про економію палива коли вища температура відкриття термостата ?

kym
08.10.2019, 09:08
Було питання про економію палива коли вища температура відкриття термостата ?
дык законы атомной физики не обманешь - на холодном движке расход бОльше

AlexS
08.10.2019, 18:57
Про температуру в салоні - це зрозуміло. Було питання про економію палива коли вища температура відкриття термостата ?

Мои эксперименты с лачетти, по экономии топлива, на трассе более 5% не давали.
Думаю, ради экономии, заморачиваться не стоит.

VIC
08.10.2019, 21:28
Мои эксперименты с лачетти, по экономии топлива, на трассе более 5% не давали.

Думаю, ради экономии, заморачиваться не стоит.До того ж ті 5% відслідкувати неможливо, можна брати повітря з підкапотного простору аж за інерційним фільтром, там тепло

☆VIC☆

СТО ХАДО
09.10.2019, 00:03
ОФФ. Чё то мне кажется, что дискуссия постепенно переходит в вопрос -
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи]