КПК

Показати повну версію : Полтава МЕТРО закликає замовити нову пластикову картку через Інтернет


Bad
18.06.2011, 08:34
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи] ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])

Уперше покупці можуть оновити свою особисту інформацію та замовити сучасну пластикову картку через Інтернет. Компанія МЕТРО Кеш енд Кері Україна запроваджує нові пластикові картки для існуючих та нових клієнтів. 200 тис. клієнтів вже замінили картки протягом останніх двох місяців.
Як повідомляє прес-служба компанії, щоб покращити рівень обслуговування клієнтів та зробити обмін максимально зручним, клієнтам пропонують он-лайн реєстрацію, під час якої полтавці можуть замовити нову або обміняти існуючу паперову картку на нову, заповнивши анкету на сайті registration.metro.ua. ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Після реєстрації на цій веб-сторінці, покупцю лишається протягом 5 днів забрати свою картку у найближчому торговому центрі.
Пластикові картки відтепер розділені на три категорії, у відповідності до груп клієнтів - трейдери, HoReCa, компанії і офіси - вони відрізняються кольором.
Під час обміну карток клієнтам пропонують надати електронні адреси та номери мобільних телефонів, щоб вони могли отримувати інформацію про спеціальні пропозиції компанії.

Заміна карток триватиме до кінця 2011 року.

VIC
18.06.2011, 10:13
Під час обміну карток клієнтам пропонують надати електронні адреси та номери мобільних телефонів, щоб вони могли отримувати інформацію про спеціальні пропозиції компанії. при регистрации тоже надавав, уже давно

yuriy_od_ua
18.06.2011, 14:18
Спасибо за новость.
Вопрос к тем, кто заполнял: в номере клиента 10 цифр, а в поле на сайте - 8. Писать первые 8?

ПРАКТИК
18.06.2011, 20:14
Мне не повезло.Заполнил карточку еще в начале мая.Пришла смс с подтверждением.Приехал за карточкой -нет человека.Старую карточку сразу заблокировали.Благо на кассе позволили пробить продукты.В следующий раз не могли найти новую карту.Хотел возмутиться,но предложили заполнить заново прямо у хода.Через5 минут уже был с новой карточкой:o(уже был июнь месяц)Так что наша страна еще не доросла до передовых технологий:rofl:По прежнему главным остается человеческий фактор:dash:

tranzit42
18.06.2011, 22:28
сколько по времени будет замена менеджер внятно ответить не смогла
Замена заняла от силы 10 минут

Alex Under
19.06.2011, 10:36
Ммммм, а у вас были не пластиковые??? Правда у нас Голд :yu: