КПК

Показати повну версію : Глава МВД запретил ГАИ останавливать автомобили "просто так"


Serg
05.04.2011, 10:02
Глава МВД своим приказом запретил ГАИ останавливать автомобили "просто так"
Апрель 4, 2011 - 18:00
"Дорожный контроль" получил текстовою копию нового приказа МВД №118 от 04.04.2011 согласном которому работникам ГАИ Украины отныне запрещается безосновательно останавливать транспортные средства.

Пока что нет официальной публикации данного приказа, потому "ДК" не может гарантировать его достоверность. В случае подтверждения этой информации, "Дорожный контроль" позже даст свою оценку этому нормативному акту.

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.04.2011 м. Київ № 118 ([Ссылки могут видеть только зарегистрированные и активированные пользователи])
Про впорядкування організації роботи працівника Державтоінспекції МВС України під час нагляду за дорожнім рухом та оцінки його діяльності
Із змінами і доповненнями, внесеними (Наказ N 325) наказами (Наказ N 385) Міністерства внутрішніх справ України від 14 червня 2011 року N 325 (Наказ N 325), від 30 червня 2011 року N 385 (Наказ N 385)
Відповідно до Законів України «Про міліцію», «Про дорожній рух» та з метою вдосконалення забезпечення безпеки дорожнього руху
НАКАЗУЮ:
1. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
1.1. Підпункт 1.1 пункту 1 виключено (Наказ N 385)
(згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.06.2011 р. N 385, у зв'язку з цим підпункти 1.2 - 1.9 вважати відповідно підпунктами 1.1 - 1.8) (Наказ N 385)
1.1. (Наказ N 385) Не допускати випадків установлення керівниками підрозділів ДАІ кількісних показників щодо документування порушень правил дорожнього руху під час організації несення дорожньо-патрульної служби.
1.2. (Наказ N 385) Заборонити керівникам підрозділів ДАІ здійснювати оцінювання роботи працівників Державтоінспекції за кількістю складених ними адміністративних протоколів за порушення правил дорожнього руху.
1.3. (Наказ N 385) Зобов'язати працівників Державтоінспекції цілеспрямовано здійснювати профілактичну роботу з учасниками дорожнього руху з метою попередження порушень правил дорожнього руху серед його учасників, під час нагляду за дорожнім рухом зосереджувати особливу увагу на виявленні порушень правил дорожнього руху, які стають причинами дорожньо-транспортних пригод чи створення аварійних ситуацій.
1.4. (Наказ N 385) Вважати, що критеріями оцінки ефективності роботи працівників Державтоінспекції, що задіюються для нагляду за дорожнім рухом, є:
1.4.1. (Наказ N 385) Для керівного складу підрозділів ДАІ МВС України - громадська думка щодо стану організації дорожнього руху та забезпечення його безпеки на території обслуговування, надання допомоги учасникам дорожнього руху (моніторинг громадської думки здійснювати не рідше одного разу впродовж півріччя).
1.4.2. (Наказ N 385) Для працівників ДАІ, які безпосередньо здійснюють контроль за безпекою дорожнього руху, - стан аварійності на маршруті патрулювання, рівень і якість надання допомоги учасникам дорожнього руху.
1.5. (Наказ N 385) Оформлювати відповідним наказом понаднормове залучення особового складу Державтоінспекції для виконання завдань із забезпечення безпеки дорожнього руху з дотриманням норм законодавства щодо оплати праці.
1.6. Переглянути діючі дислокації несення служби нарядами дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, визначивши центром маршрутів патрулювання на дорогах державного значення виключно стаціонарні пости ДПС ДАІ. (Наказ N 385)
1.6.1. У населених пунктах поза межами автомобільних доріг державного значення несення служби нарядами дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС здійснювати виключно в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод, на аварійно-небезпечних ділянках та в місцях проведення спеціальних заходів. (Наказ N 385)
1.6.2. Не допускати несення дорожньо-патрульної служби на дорогах державного значення в пішому порядку, крім випадків забезпечення безпеки дорожнього руху під час проведення спеціальних заходів. (Наказ N 385)
(пункт 1 доповнено підпунктом (Наказ N 325) 1.6 (Наказ N 385) згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 14.06.2011 р. N 325 (Наказ N 325), (Наказ N 385)
підпункт 1.6 пункту 1 у редакції наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30.06.2011 р. N 385) (Наказ N 385)
1.7. Кількість особового складу для несення служби на стаціонарному посту ДПС ДАІ повинна бути достатньою для оперативного реагування на ускладнення дорожньої обстановки та виїзду на місце дорожньо-транспортної пригоди в межах закріплених територій, але не менше 4 працівників дорожньо-патрульної служби ДАІ в зміну. (Наказ N 385)
(пункт 1 доповнено новим підпунктом 1.7 згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.06.2011 р. N 385) (Наказ N 385)
1.8. Рух від стаціонарного посту ДПС ДАІ до місця скоєння дорожньо-транспортної пригоди, ускладнень дорожнього руху чи затримання злочинців або надання допомоги учасникам дорожнього руху повинен здійснюватись з включеними спеціальними світловими сигнальними пристроями синього кольору. (Наказ N 385)
(пункт 1 доповнено новим підпунктом 1.8 згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.06.2011 р. N 385) (Наказ N 385)
1.9. Зупинка транспортного засобу правопорушника для припинення порушення правил дорожнього руху під час руху патрульним автомобілем дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС повинна здійснюватись з одночасним вмиканням спеціального світлового сигнального пристрою червоного кольору. (Наказ N 385)
(пункт 1 доповнено новим підпунктом 1.9 згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.06.2011 р. N 385, у зв'язку з цим підпункти 1.7 та 1.8 вважати відповідно підпунктами 1.10 та 1.11) (Наказ N 385)
1.10. (Наказ N 385) До 01.07.2011 забезпечити патрульні транспортні засоби нарядів дорожньо-патрульної служби Державної автомобільної інспекції МВС України тимчасовими дорожніми знаками 6.10 "ДАІ" згідно з Правилами дорожнього руху України, затвердженими (Наказ N 325) постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 N 1306. (Наказ N 325)
(пункт 1 доповнено підпунктом (Наказ N 325) 1.10 (Наказ N 385) згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 14.06.2011 р. N 325) (Наказ N 325)
1.11. (Наказ N 385) Зобов'язати працівників дорожньо-патрульної служби Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України під час несення дорожньо-патрульної служби на автомобільних дорогах загального користування виставляти вказані знаки на відстані, визначеній ДСТУ 4100-2002 "Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування" від місця несення служби в обох напрямках. (Наказ N 325)
(пункт 1 доповнено підпунктом (Наказ N 325) 1.11 (Наказ N 385) згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 14.06.2011 р. N 325) (Наказ N 325)
1.12. Відповідальність за порушення вимог цього наказу покласти безпосередньо на начальників У(В)ДАІ в регіонах. (Наказ N 385)
(пункт 1 доповнено підпунктом 1.12 згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.06.2011 р. N 385) (Наказ N 385)
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Попкова С. Є. (Наказ N 385)
(пункт 2 у редакції наказу Міністерства внутрішніх справ України від 30.06.2011 р. N 385) (Наказ N 385)

Міністр
генерал-лейтенант міліції о/п А.В. Могильов

Kabanets
05.04.2011, 10:30
Свежо приданье но верится с трудом, весна покажет кто где гадил. За инфо спасибо!

ЧЕРЕП
05.04.2011, 10:51
Этот бы приказ да гаишникам в уши(и мозг:D). Хочу сказать одно все приказы МВД являются внутренними и требовать выполнения приказа мы с вами не можем, а для того чтобы и мы могли чего-то требовать приказ нужно зарегистрировать в минюсте на что МВД никогда не шло не пойдет и не будет идти - чем меньше ответственности тем лучше.

Arty
05.04.2011, 11:00
OFF
Как-то вечером остановил меня патруль ГАИ (примерно 23:30)
Спрашиваю - причина остановки?
На что получил ответ - я тебе сейчас тысячу причин назову...

посмотрел документы и пожелал счастливого пути...

Тушелюб
05.04.2011, 11:15
Не хочу накаркати, але сьогодні таки щось дивне діялось:pardon:.
Щоб припаркуватись вліво перед будинком, де я працюю, слід перетнути суцільну лінію (а із зустрічного напрямку цегла висить). Сьогодні я її не те що перетнув, а й їхав по ній повільно метрів з 50 видивляючись пусте місце (народ справа мене об"їжджав). Аж дивлюсь спереду ДПС-ник стоїть і мені кулак показує. Я створив ангельську фізіономію, легенько-легенько відмовився від паркування і поїхав собі далі. Що то було ? №118 ?:superstition:

VIC
05.04.2011, 11:18
по сути никаких изменений для водителя, только внутренних критериев оценки

Stason-Tucson
05.04.2011, 13:31
и вчера и сегодня тормозят гайцы всех подряд у нас!

ЧЕРЕП
05.04.2011, 13:41
Меня вчера тормознули, показали на приспущенное колесо, рекомендовали подкачать, даже документов не спрашивали:eek:

sabid
05.04.2011, 14:13
Меня вчера тормознули, показали на приспущенное колесо, рекомендовали подкачать, даже документов не спрашивали:eek:
То они видно приказ не читали, а так бы ехал дальше на спущенном колесе. :D

Олегator
05.04.2011, 15:07
сегодня в 3 ночи на Краснозвездном...
палочка моргает из темноты... скорость на круизе 80,,,
оставливаюсь...
сежант П... у Вас номер не поностью освещен ... (год как лампочка перегорела)
я ему - видать пять минут назад перегорела... из за этого и остановили? ))) улыбаюсь...
он - как самочувствие?
я- спасибо! супер!!!
он- счастливого пути...
я - и Вам...
он - так мы же не едем..
я - так будете ж...
.........

Stan
05.04.2011, 15:24
у Вас номер не поностью освещен ... (год как лампочка перегорела)

Задний?
А как они это увидели спереди, когда останавливали?
Просто остановили "понюхать"...:)

Олегator
05.04.2011, 15:30
Задний?
А как они это увидели спереди, когда останавливали?
Просто остановили "понюхать"...:)
ну да...))) я и "язвил" с ними по этому поводу...)

Serg
05.04.2011, 16:00
По свежим следам.
Цитата моего сотрудника:
"Еду ничего не нарушая и, вот, останавливают. Начинаю конечно умничать. Спрашиваю: "Причина остановки"? Ответ инспектора: ХАРАКТЕР ДВИЖЕНИЯ ВЫЗЫВАЕТ ПОДОЗРЕНИЯ!"

Stan
05.04.2011, 16:15
По свежим следам.
Спрашиваю: "Причина остановки"? Ответ инспектора: ХАРАКТЕР ДВИЖЕНИЯ ВЫЗЫВАЕТ ПОДОЗРЕНИЯ!

Ну да, а что думали что-то измениться?
Уже пришли к выводу что...
по сути никаких изменений для водителя, только внутренних критериев оценки

MacD
05.04.2011, 16:19
Тю так и раньше "просто так" низззя было.

kurt
05.04.2011, 16:21
Да. я вот тоже хотел спросить. Что раньше был пункт "А также разрешено останавливать просто так"?
Если они и хотели к чему-то доколупаться, то и говорили про характер движения.
А теперь они еще и обязаны прямо таки проводить разъяснительную работу. Главное, чтобы это не переросло в платные консультации.

Sergey5
05.04.2011, 16:46
Еще Он(Могилев) говорил что дежурить будут только на стационарных постах. Я ЗА!! А то когда в субботу утром по селу(5-6 тыс населения) кружляют по улочкам 4-5 машин с люстрами и тормозят на ходу всех подряд то не очень то и приятно. Ну а по поводу "без причины" так тормозили и будут тормозить ибо найдет миллион причин.

yuriy_od_ua
05.04.2011, 18:35
Еще Он(Могилев) говорил что дежурить будут только на стационарных постах. Я ЗА!!..
Я тоже такое слышал и я тоже за)
Причем стационарные посты должны быть оборудованы соответствующими знаками, выделенными площадками и т.д., а не "где стал, там и стационарный пост" )
А по сути выложенного текста приказа - для водителей никаких особых изменений.

Кстати, за последние 5-7 лет это уже, наверное, 4-й или 5-й приказ, запрещающий безосновательно останавливать транспортные средства. Туго до них доходит, видать)

almond
05.04.2011, 20:52
Еще Он(Могилев) говорил что дежурить будут только на стационарных постах.
Я тоже ЗА, только, мне сдается, он говорил "стационарные посты" , а не "ТОЛЬКО стационарные посты". К нам в город сегодня приезжал Президент,постов немерянно... В след. раз они по пути следования стационарных постов понаставят ? А всякие операции "Перехват" ? А реально пьяных и обкуренных как им выявлять, нарушители же стац. посты объезжать будут ? Что касается темы :ЛЮБОЙ ДПС-ник действительно найдет 100 причин. "Характер движения вызывает подозрения. Предъявите документы". "Поступила ориентировка на такой же зеленый Спортедж. Ой, у вас черный и Тушкан ??? Ну, счастливого... нет, постойте. Дохните. Еще раз." ИМХО, в любой стране мент-полицейский-стражник с бамбуковой палкой может остановить. Ну куда же без этого ? Другое дело, что у нас остановку используют , чтобы до.... копаться :) Но это уже другая история

Toljanos
05.04.2011, 20:53
ха)) буде ще чим "дрюкати" гаєрів))

VIC
06.04.2011, 11:17
ха)) буде ще чим "дрюкати" гаєрів))

вот когда пьяная или укуренная быдлота опять будет сносить людей на остановках, опять введут усиленный режим патрулирования

P.S. большое количество патрулей меня нисколько не смущает, наоборот, дисциплинирует, больше 80-ти по городу уже давно не езжу, и не только я, так что в терроре и здравый смысл был.

Alex Ice
06.04.2011, 12:10
вот когда пьяная или укуренная быдлота опять будет сносить людей на остановках, опять введут усиленный режим патрулирования

P.S. большое количество патрулей меня нисколько не смущает, наоборот, дисциплинирует, больше 80-ти по городу уже давно не езжу, и не только я, так что в терроре и здравый смысл был.
Согласен,но.....Когда за ночь останавливают десять раз,это действует на нервы!!!:mad:

Stason-Tucson
06.04.2011, 13:16
"Еду ничего не нарушая и, вот, останавливают. Начинаю конечно умничать. Спрашиваю: "Причина остановки"? Ответ инспектора: ХАРАКТЕР ДВИЖЕНИЯ ВЫЗЫВАЕТ ПОДОЗРЕНИЯ!"пожалуйста покажите на видео(разрешном для использования)что именно у вас вызвало подозрение. И все вопросы отпадут сами собой.

Stason-Tucson
06.04.2011, 13:23
больше 80-ти по городу уже давно не езжуинтересно кто хотя-бы 60 по таким ямам в городе ездит? У нас с трудом до 60-ти разгоняешься. А эти попрошайки забодали уже в корень, у нас на кругуовом движении в центре стоят везде знаки остановка запрещена так эти гайцы мало того что сами стоят с зоне действия знака но и тормозят под него водителей. Не остановится нельзя так как везде знаки а поедь дальше то догонят с мигалками и тогда будет неповиновение работнику ГАИ. И кто они после этого? Те кто защищает гайцов просто никогда не попадали с ними в неприятные ситуации.

VIC
06.04.2011, 15:40
Те кто защищает гайцов просто никогда не попадали с ними в неприятные ситуации.не просто попадал, даже судился, выигрывал и проигрывал, но все равно, в большинстве нормальные люди, если бы не план, но это уже другая история
необходимость патрулей на дороге поддерживаю двумя руками, как дисциплинирующий фактор